×
AΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΠΙΤΙ-ΚΗΠΟΣ ΥΓΕΙΑ LIFESTYLE ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΞΟΔΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ OΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΨΙΘΥΡΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΡΘΡΩΝ
H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
Τρίτη 24 Απριλίου 2018
6:37 πμ - 8:10 μμ



ΥΓΕΙΑ - Ελλάδα
5 βραδινές συνήθειες που σου προσθέτουν κιλά
Διαβάστηκε 210 φορές

28-11-2017
Από τo HEALTH NUTRITION BALANCE
Διαιτολογικό κέντρο


Οι νυχτερινές ώρες είναι εκείνες που συνήθως μας δυσκολεύουν όταν ακολουθούμε ένα πρόγραμμα διατροφής, διότι εκείνες τις ώρες συνήθως γυρνάμε σπίτι μετά από μια κουραστική μέρα και θέλουμε να ξεκουραστούμε. Μέσα στην ξεκούραση και την χαλάρωση μας περιλαμβάνεται και το φαγητό.
Η απώλεια κιλών αφορά μικρές αλλαγές στο καθημερινό σας πρόγραμμα που αν τις υιοθετήσετε θα έχετε ποτέ πρόβλημα με το βάρος σας. Οι παρακάτω είναι οι πιο κοινές συνήθειες που έχουμε εντοπίσει ότι σας παχαίνουν!

1. Τσιμπολογάτε. Πολλοί άνθρωποι ενώ έχουν φάει το βραδινό γεύμα, μετά από λίγη ώρα αρχίζουν το τσιμπολόγημα. Αυτή η συνήθεια είναι ο βασικός λόγος που παίρνετε επιπλέον κιλά. Προσπαθήστε να βρείτε μερικά κόλπα που θα μειώσουν τις λιγούρες . Όπως να πιείτε ένα μείγμα βοτάνων.

2. Πίνετε αλκοόλ για να χαλαρώσετε. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που επιλέγουν το αλκοόλ στις βραδινές τους συνήθειες. Δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα αν αυτό ήταν ένα ποτήρι κόκκινο κρασί, όμως δυστυχώς είναι πολλοί σπάνιο να σταματήσουν στο ένα ποτήρι και δύσκολο να περιλαμβάνει μόνο κρασί  αυτή η συνήθεια .Πέρα από τις πολλές υγρές θερμίδες ,το αλκοόλ μπορεί να διαταράξει τον ύπνο σας και να καταλήξετε να ξυπνάτε στη μέση της νύχτας. Έρευνες δείχνουν ότι οι αϋπνίες επηρεάζουν τις ορμόνες της πείνας και είναι πιο πιθανό να ποθείτε την κατανάλωση ανθυγιεινών τροφίμων.

3. Δεν κοιμάστε αρκετά. Ο ύπνος είναι στενά συνδεδεμένος με το βάρος του σώματος μας και υπάρχει μεταξύ τους αλληλεπίδραση. Οι περισσότεροι άνθρωποι χρειάζονται 7-8 ώρες ύπνου το βράδυ, πάνω από το 30% όμως κοιμούνται λιγότερο. Έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ διαπίστωσε ότι οι γυναίκες που κοιμούνται λιγότερο από 5 ώρες το βράδυ έχουν 30% περισσότερες πιθανότητες να παχύνουν.

4. Τρώτε βλέποντας τηλεόραση. Οι ειδικοί εκτιμούν ότι παρακολουθώντας τηλεόραση αυξάνεται η όρεξη για φαγητό και συγκεκριμένα για τροφές με πολλές θερμίδες. Επιπλέον, όταν τρώμε ενώ παράλληλα παρακολουθούμε την αγαπημένη μας σειρά τείνουμε να καταναλώνουμε μεγαλύτερη ποσότητα, αφού ο εγκέφαλος αργεί να λάβει  το μήνυμα του κορεσμού όταν η προσοχή μας είναι στραμμένη σε κάτι άλλο και όχι στο πιάτο μας.

5. Το βραδινό σου είναι γεμάτο υδατάνθρακες. Γνωρίζουμε ότι το να κάνεις μια μακαρονάδα ή να παραγγείλεις Junk food είναι η εύκολη λύση, όμως δεν είναι κατάλληλη για το βραδινό σου γεύμα. Όταν καταναλώνεις μεγάλες ποσότητες υδατανθράκων τρελαίνεις τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σου, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε πιθανή αύξηση βάρους. Προτιμήστε ένα πιάτο με φρέσκα λαχανικά και άπαχη πρωτεΐνη και μικρή ποσότητα σε υδατάνθρακες.

Σοφία Κόντη
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος








ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ


Διαβάστε επίσης
 
Ελλάδα - ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Με κοινό ψήφισμα ΕΝΠΕ - ΚΕΔΕ...
 
Ελλάδα - ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Πάνος Σκουρλέτης: Εκλογές με απλή αναλογική,...
 
Ελλάδα - ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΚΕΔΕ-ΕΝΠΕ: Όσα θα γίνουν στο θερμό...
 
Ελλάδα - LIFESTYLE
Ο Σπύρος Λιβαθινός, μιλάει για Ποδόσφαιρο...





H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
Τρίτη 24 Απριλίου 2018
6:37 πμ - 8:10 μμ

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ


ΥΓΕΙΑ - Ελλάδα
5 βραδινές συνήθειες που σου προσθέτουν κιλά
Διαβάστηκε 210 φορές

28-11-2017
Από τo HEALTH NUTRITION BALANCE
Διαιτολογικό κέντρο
Οι νυχτερινές ώρες είναι εκείνες που συνήθως μας δυσκολεύουν όταν ακολουθούμε ένα πρόγραμμα διατροφής, διότι εκείνες τις ώρες συνήθως γυρνάμε σπίτι μετά από μια κουραστική μέρα και θέλουμε να ξεκουραστούμε. Μέσα στην ξεκούραση και την χαλάρωση μας περιλαμβάνεται και το φαγητό.
Η απώλεια κιλών αφορά μικρές αλλαγές στο καθημερινό σας πρόγραμμα που αν τις υιοθετήσετε θα έχετε ποτέ πρόβλημα με το βάρος σας. Οι παρακάτω είναι οι πιο κοινές συνήθειες που έχουμε εντοπίσει ότι σας παχαίνουν!

1. Τσιμπολογάτε. Πολλοί άνθρωποι ενώ έχουν φάει το βραδινό γεύμα, μετά από λίγη ώρα αρχίζουν το τσιμπολόγημα. Αυτή η συνήθεια είναι ο βασικός λόγος που παίρνετε επιπλέον κιλά. Προσπαθήστε να βρείτε μερικά κόλπα που θα μειώσουν τις λιγούρες . Όπως να πιείτε ένα μείγμα βοτάνων.

2. Πίνετε αλκοόλ για να χαλαρώσετε. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που επιλέγουν το αλκοόλ στις βραδινές τους συνήθειες. Δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα αν αυτό ήταν ένα ποτήρι κόκκινο κρασί, όμως δυστυχώς είναι πολλοί σπάνιο να σταματήσουν στο ένα ποτήρι και δύσκολο να περιλαμβάνει μόνο κρασί  αυτή η συνήθεια .Πέρα από τις πολλές υγρές θερμίδες ,το αλκοόλ μπορεί να διαταράξει τον ύπνο σας και να καταλήξετε να ξυπνάτε στη μέση της νύχτας. Έρευνες δείχνουν ότι οι αϋπνίες επηρεάζουν τις ορμόνες της πείνας και είναι πιο πιθανό να ποθείτε την κατανάλωση ανθυγιεινών τροφίμων.

3. Δεν κοιμάστε αρκετά. Ο ύπνος είναι στενά συνδεδεμένος με το βάρος του σώματος μας και υπάρχει μεταξύ τους αλληλεπίδραση. Οι περισσότεροι άνθρωποι χρειάζονται 7-8 ώρες ύπνου το βράδυ, πάνω από το 30% όμως κοιμούνται λιγότερο. Έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ διαπίστωσε ότι οι γυναίκες που κοιμούνται λιγότερο από 5 ώρες το βράδυ έχουν 30% περισσότερες πιθανότητες να παχύνουν.

4. Τρώτε βλέποντας τηλεόραση. Οι ειδικοί εκτιμούν ότι παρακολουθώντας τηλεόραση αυξάνεται η όρεξη για φαγητό και συγκεκριμένα για τροφές με πολλές θερμίδες. Επιπλέον, όταν τρώμε ενώ παράλληλα παρακολουθούμε την αγαπημένη μας σειρά τείνουμε να καταναλώνουμε μεγαλύτερη ποσότητα, αφού ο εγκέφαλος αργεί να λάβει  το μήνυμα του κορεσμού όταν η προσοχή μας είναι στραμμένη σε κάτι άλλο και όχι στο πιάτο μας.

5. Το βραδινό σου είναι γεμάτο υδατάνθρακες. Γνωρίζουμε ότι το να κάνεις μια μακαρονάδα ή να παραγγείλεις Junk food είναι η εύκολη λύση, όμως δεν είναι κατάλληλη για το βραδινό σου γεύμα. Όταν καταναλώνεις μεγάλες ποσότητες υδατανθράκων τρελαίνεις τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σου, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε πιθανή αύξηση βάρους. Προτιμήστε ένα πιάτο με φρέσκα λαχανικά και άπαχη πρωτεΐνη και μικρή ποσότητα σε υδατάνθρακες.

Σοφία Κόντη
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος





Όροι χρήσης
Διαφημίσεις
Ταυτότητα
Επικοινωνία
Μέλη
Τηλέφωνο επικοινωνίας
6970339608

Αριθμός Μητρώου Online Media: 13444
www.dimotisnews.gr © 2018 All rights reserved