×
AΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΠΙΤΙ-ΚΗΠΟΣ ΥΓΕΙΑ LIFESTYLE ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΞΟΔΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ OΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΨΙΘΥΡΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΡΘΡΩΝ
H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
Δευτέρα 18 Ιουνίου 2018
6:02 πμ - 8:50 μμ



ΠΟΛΙΤΙΚΗ - Ανατολική Αττική
Αναγκαία η ανάπτυξη και ανάδειξη των Λιμένων της Ανατολικής Αττικής
Διαβάστηκε 276 φορές

26-09-2017
Από τo Dimotisnews


Γράφει ο Νεκτάριος Καλαντζής*

Με την ολοκλήρωση της τουριστικής περιόδου κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, ένα από τα βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν μετά την αλματώδη αύξηση του ελληνικού τουρισμού το φετινό καλοκαίρι, ήταν και και η μεγάλη αύξηση που είχαν τα λιμάνια τόσο της Ραφήνας, όσο και του Λαυρίου με τις γραμμές που έχουν για τα νησιά των Κυκλάδων και του Αιγαίου.
Η αυξημένη κίνηση, οχημάτων και επιβατών, από τα λιμάνια της Ραφήνας και του Λαυρίου, έχει δύο διαφορετικές πλευρές. Από τη μία, η ολοένα και αυξανόμενη δυναμική των λιμένων, που είναι ικανή να φέρει επιπλέον έσοδα σε αυτά και από την άλλη, τίθεται το ερώτημα, αν τα λιμάνια της Ανατολικής Αττικής είναι με τις παρούσες υποδομές, ικανά να ανταπεξέλθουν στην ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση.
Τόσο το Λαύριο, που αποτελεί πόλο έλξης για την κρουαζιέρα για τα επόμενα χρόνια, μιας και γειτνιάζει με το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, βρίσκεται δίπλα στο Σούνιο και την Αθηναϊκή Ριβιέρα, όσο και η Ραφήνα, που γίνεται πολύ δημοφιλής στη σύνδεσή της με πολλά νησιά των Κυκλάδων, πάσχουν τόσο από οργάνωση σε προσωπικό που θα τα εκτινάξει ως προς τη λειτουργία τους, άρα και περισσότερα έσοδα, ενώ είναι πίσω σε υποδομές στους χώρους τους και σε διεθνείς πιστοποιήσεις και κυρίως μιας και θέλουν να εξυπηρετήσουν επιβατικό κοινό λόγω ακτοπλοϊας, δεν μπορούν να αποφύγουν την κυκλοφοριακή συμφόρηση σε ώρες αιχμής, με το παράδειγμα της Ραφήνας, που όταν έχει πολλά πλοία μαζί, δημιουργείται κυκλοφοριακό χάος σε όλη την πόλη.
Δε μπορούμε να μιλάμε για σύγχρονα λιμάνια που να θέλουν να προσελκύσουν περαιτέρω ακτοπλοϊα και κρουαζιέρα, όταν ακόμη και σήμερα δεν συνδέονται και τα δύο με μέσα σταθερής τροχιάς, που θα έκανε εύκολη και γρήγορη την πρόσβαση των επιβατών από και σε αυτά, χωρίς αυτοκίνητο, από το κέντρο της πόλης. Η μη δημιουργία σύγχρονων και ανταγωνιστικών μαρίνων σε Μαραθώνα και Παλαιά Φώκαια αντίστοιχα, η έλλειψη στρατηγικής και επενδυτικού πλάνου για τα μικρότερα λιμάνια, όπως η Αγία Μαρίνα στο Μαραθώνα που συνδέεται με την Εύβοια, που μπορεί να φέρει επιπλέον έσοδα στον ΟΛΡ και η αναγκαιότητα κινήτρων για βασικό λιμάνι κρουαζιέρας στο Λαύριο , είναι κάποιες από τις βασικές στρατηγικές που θα πρέπει να ακολουθηθούν,προκειμένου τα λιμάνια της Ραφήνας και του Λαυρίου να αποτελέσουν αναπτυξιακό μοχλό όχι μόνο της Ανατολικής Αττικής, αλλά και ολόκληρης της Αττικής, που θα φέρουν νέες θέσεις εργασίας, άμεσες και έμμεσες, δημιουργία τουριστικού brand στην Ανατολική Αττική, που δεν υπάρχει σήμερα, ανάδειξη των αρχαιολογικών της χώρων, των τοπικών αγροτικών προϊόντων της, όπως το κρασί και δημιουργία τοπικής και πολιτισμικής ταυτότητας, με την Ανατολική Αττική παρούσα την επόμενη μέρα στην ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας που όλοι ευελπιστούμε να γίνει στο εγγύς μέλλον.

(*) Ο Νεκτάριος Καλαντζής είναι Οικονομολόγος, Κοινωνιολόγος, Μέλος της Διεθνούς Ένωσης Ναυτιλιακών Οικονομολόγων - Μέλος Του Τομέα Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της ΝΔ και Δημοτικός Σύμβουλος Παλλήνης.








ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ

Διαβάστε επίσης
 
Ανατολική Αττική - ΥΓΕΙΑ
ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ: 10 πράγματα που ΠΡΕΠΕΙ να...
 
Ανατολική Αττική - ΥΓΕΙΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΚΟΥΝΟΥΠΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ...
 
Ανατολική Αττική - LIFESTYLE
Μεσογειακή Κουζίνα: Σπιτικά νιόκι με σάλτσα...
 
Ανατολική Αττική - ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
O Σ.Π.Α.Π. ολοκλήρωσε καθαρισμούς περιαστικών περιοχών...





H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
Δευτέρα 18 Ιουνίου 2018
6:02 πμ - 8:50 μμ

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ - Ανατολική Αττική
Αναγκαία η ανάπτυξη και ανάδειξη των Λιμένων της Ανατολικής Αττικής
Διαβάστηκε 276 φορές

26-09-2017
Από τo Dimotisnews
Γράφει ο Νεκτάριος Καλαντζής*

Με την ολοκλήρωση της τουριστικής περιόδου κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, ένα από τα βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν μετά την αλματώδη αύξηση του ελληνικού τουρισμού το φετινό καλοκαίρι, ήταν και και η μεγάλη αύξηση που είχαν τα λιμάνια τόσο της Ραφήνας, όσο και του Λαυρίου με τις γραμμές που έχουν για τα νησιά των Κυκλάδων και του Αιγαίου.
Η αυξημένη κίνηση, οχημάτων και επιβατών, από τα λιμάνια της Ραφήνας και του Λαυρίου, έχει δύο διαφορετικές πλευρές. Από τη μία, η ολοένα και αυξανόμενη δυναμική των λιμένων, που είναι ικανή να φέρει επιπλέον έσοδα σε αυτά και από την άλλη, τίθεται το ερώτημα, αν τα λιμάνια της Ανατολικής Αττικής είναι με τις παρούσες υποδομές, ικανά να ανταπεξέλθουν στην ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση.
Τόσο το Λαύριο, που αποτελεί πόλο έλξης για την κρουαζιέρα για τα επόμενα χρόνια, μιας και γειτνιάζει με το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, βρίσκεται δίπλα στο Σούνιο και την Αθηναϊκή Ριβιέρα, όσο και η Ραφήνα, που γίνεται πολύ δημοφιλής στη σύνδεσή της με πολλά νησιά των Κυκλάδων, πάσχουν τόσο από οργάνωση σε προσωπικό που θα τα εκτινάξει ως προς τη λειτουργία τους, άρα και περισσότερα έσοδα, ενώ είναι πίσω σε υποδομές στους χώρους τους και σε διεθνείς πιστοποιήσεις και κυρίως μιας και θέλουν να εξυπηρετήσουν επιβατικό κοινό λόγω ακτοπλοϊας, δεν μπορούν να αποφύγουν την κυκλοφοριακή συμφόρηση σε ώρες αιχμής, με το παράδειγμα της Ραφήνας, που όταν έχει πολλά πλοία μαζί, δημιουργείται κυκλοφοριακό χάος σε όλη την πόλη.
Δε μπορούμε να μιλάμε για σύγχρονα λιμάνια που να θέλουν να προσελκύσουν περαιτέρω ακτοπλοϊα και κρουαζιέρα, όταν ακόμη και σήμερα δεν συνδέονται και τα δύο με μέσα σταθερής τροχιάς, που θα έκανε εύκολη και γρήγορη την πρόσβαση των επιβατών από και σε αυτά, χωρίς αυτοκίνητο, από το κέντρο της πόλης. Η μη δημιουργία σύγχρονων και ανταγωνιστικών μαρίνων σε Μαραθώνα και Παλαιά Φώκαια αντίστοιχα, η έλλειψη στρατηγικής και επενδυτικού πλάνου για τα μικρότερα λιμάνια, όπως η Αγία Μαρίνα στο Μαραθώνα που συνδέεται με την Εύβοια, που μπορεί να φέρει επιπλέον έσοδα στον ΟΛΡ και η αναγκαιότητα κινήτρων για βασικό λιμάνι κρουαζιέρας στο Λαύριο , είναι κάποιες από τις βασικές στρατηγικές που θα πρέπει να ακολουθηθούν,προκειμένου τα λιμάνια της Ραφήνας και του Λαυρίου να αποτελέσουν αναπτυξιακό μοχλό όχι μόνο της Ανατολικής Αττικής, αλλά και ολόκληρης της Αττικής, που θα φέρουν νέες θέσεις εργασίας, άμεσες και έμμεσες, δημιουργία τουριστικού brand στην Ανατολική Αττική, που δεν υπάρχει σήμερα, ανάδειξη των αρχαιολογικών της χώρων, των τοπικών αγροτικών προϊόντων της, όπως το κρασί και δημιουργία τοπικής και πολιτισμικής ταυτότητας, με την Ανατολική Αττική παρούσα την επόμενη μέρα στην ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας που όλοι ευελπιστούμε να γίνει στο εγγύς μέλλον.

(*) Ο Νεκτάριος Καλαντζής είναι Οικονομολόγος, Κοινωνιολόγος, Μέλος της Διεθνούς Ένωσης Ναυτιλιακών Οικονομολόγων - Μέλος Του Τομέα Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της ΝΔ και Δημοτικός Σύμβουλος Παλλήνης.





Όροι χρήσης
Διαφημίσεις
Ταυτότητα
Επικοινωνία
Μέλη
Τηλέφωνο επικοινωνίας
6970339608

Αριθμός Μητρώου Online Media: 13444
www.dimotisnews.gr © 2018 All rights reserved