Ανάπλαση της Αυθεντικής Μαραθώνιας Διαδρομής
×
AΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΠΙΤΙ-ΚΗΠΟΣ ΥΓΕΙΑ LIFESTYLE ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΞΟΔΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ OΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΨΙΘΥΡΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΡΘΡΩΝ
Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2025
7:38 - 5:34



LIFESTYLE - Ανατολική Αττική
Ανάπλαση της Αυθεντικής Μαραθώνιας Διαδρομής
Διαβάστηκε 1734 φορές

01-05-2024
Από τo Dimotisnews


Δυο τόμοι των 200 σελίδων έκαστος που κατατέθηκε το 2021 στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας - Διεύθυνση Μελετών και Αναπλάσεων για χρηματοδότηση από το «Πράσινο Ταμείο», είναι η μελέτη με τίτλο: «ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΠΡΟΣΘΕΤΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΚΛΑΣΣΙΚΗΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΑΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΝΑΔΕΙΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΗΣ».
Μελετητές είναι η Αναστασία Παντελοπούλου, Αρχιτέκτων Μηχανικός και ο Αντώνης Χαζάπης, Αρχιτέκτων Πολεοδόμος και επιβλέπων ο Κώστας Σερράος καθηγητής ΕΜΠ, με αντικείμενο «Αστικός Σχεδιασμός - Πολεοδομία».
Η μελέτη ανάπλασης του χώρου της εκκίνησης του Μαραθωνίου Δρόμου στον Μαραθώνα εκπονήθηκε το 1990 και εφαρμόστηκε το 2002.

Κομβικές παρεμβάσεις της μελέτης:

1η. Γραμμή τραμ έως τον Μαραθώνα, δηλαδή ανεξαρτησία από το Μετρό προς Ραφήνα. Υπάρχει θέμα με την προσέλευση των δρομέων. Λύθηκε σε όλες τις πόλεις με τη σταθερή τροχιά. Το τραμ είναι ελαφρύ μέσο και γρήγορο στην κατασκευή.
Οι δύο μελετητές θεωρούν ότι οι περιοχές εκτός σχεδίου από την Παλλήνη και μετά ευνοούν τη ταχύτερη κατασκευή του γιατί γίνονται ευκολότερα οι απαλλοτριώσεις. Δίνουν λύσεις για τη διέλευση εντός του ιστού της Νέας Μάκρης
Σημείωση Α: Οι οργανωτές έχουν μεγάλο άγχος μέχρι να απέλθουν τα λεωφορεία και οι νταλίκες μεταφοράς ιματισμού, φοβούμενοι μη στραβώσει κάτι…
Σημείωση Β: Αυθεντικός Μαραθώνιος Αθηνών (ΑΜΑ) = Ο μόνος Μεγάλος Μαραθώνιος σ’ όλο τον κόσμο χωρίς υποστήριξη σταθερής τροχιάς.

2η: Εκκίνηση: Προτείνεται η ανακατασκευή της γέφυρας του Χάραδρου ώστε οι δρομείς να «απλώνονται» προς το χωριό. Με άλλα λόγια ακυρώνεται η κατασκευή ασφάλτινου μονοπατιού γύρω από το Στάδιο. Αυτό σε μια δυνατή βροχή γίνεται ωραία ράμπα για να γεμίσει από λάσπες ο χώρος.

3η: Ακατάλληλο το περιβάλλον εντός της Νέας Μάκρης (κακοφτιαγμένα πεζοδρόμια, παράνομες επικίνδυνες πινακίδες, άλλες αυθαιρεσίες ιδιοκτητών, κολώνες ΔΕΗ, ΟΤΕ, κ.λπ.).
Ο Δήμαρχος Μαραθώνος κ. Στέργιος Τσίρκας σε σχετική ερώτηση συνεργάτη μας, απάντησε: «Είναι ιδιοκτησίες, δεν γίνεται κάτι…» και άλλα πολιτικάντικα...

Οι μελετητές «πιάνουν» θέματα περιβαλλοντικά, π.χ. δράσεις μετά τη φωτιά, παράλληλοι δρόμοι από Ραφήνα και μετά, ανάδειξη/προστασία του παραλιακού μετώπου, της Πεντέλης, του Εθνικού Πάρκου Σχινιά κ.α..
Η Δημοτική Αρχή του Δήμου Μαραθώνος δηλώνει άγνοια για την ύπαρξη της μελέτης…

MARATHONIOS-2024









ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ


Διαβάστε επίσης
 
Ανατολική Αττική - LIFESTYLE
Αφιέρωμα ευγνωμοσύνης στην ηρωϊκή δασκάλα Ελένη...
 
Ανατολική Αττική - ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Στην 2η αναδάσωση στον χώρο της...
 
Ανατολική Αττική - LIFESTYLE
Π.Φ.Π.Ο.: Σταματήστε την μεταφορά των αιχμάλωτων...
 
Ανατολική Αττική - ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ
Την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου κυκλοφορεί ο...





Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2025
7:38 - 5:34


ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ


LIFESTYLE - Ανατολική Αττική
Ανάπλαση της Αυθεντικής Μαραθώνιας Διαδρομής
Διαβάστηκε 1734 φορές

01-05-2024
Από τo Dimotisnews
Δυο τόμοι των 200 σελίδων έκαστος που κατατέθηκε το 2021 στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας - Διεύθυνση Μελετών και Αναπλάσεων για χρηματοδότηση από το «Πράσινο Ταμείο», είναι η μελέτη με τίτλο: «ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΠΡΟΣΘΕΤΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΚΛΑΣΣΙΚΗΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΑΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΝΑΔΕΙΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΗΣ».
Μελετητές είναι η Αναστασία Παντελοπούλου, Αρχιτέκτων Μηχανικός και ο Αντώνης Χαζάπης, Αρχιτέκτων Πολεοδόμος και επιβλέπων ο Κώστας Σερράος καθηγητής ΕΜΠ, με αντικείμενο «Αστικός Σχεδιασμός - Πολεοδομία».
Η μελέτη ανάπλασης του χώρου της εκκίνησης του Μαραθωνίου Δρόμου στον Μαραθώνα εκπονήθηκε το 1990 και εφαρμόστηκε το 2002.

Κομβικές παρεμβάσεις της μελέτης:

1η. Γραμμή τραμ έως τον Μαραθώνα, δηλαδή ανεξαρτησία από το Μετρό προς Ραφήνα. Υπάρχει θέμα με την προσέλευση των δρομέων. Λύθηκε σε όλες τις πόλεις με τη σταθερή τροχιά. Το τραμ είναι ελαφρύ μέσο και γρήγορο στην κατασκευή.
Οι δύο μελετητές θεωρούν ότι οι περιοχές εκτός σχεδίου από την Παλλήνη και μετά ευνοούν τη ταχύτερη κατασκευή του γιατί γίνονται ευκολότερα οι απαλλοτριώσεις. Δίνουν λύσεις για τη διέλευση εντός του ιστού της Νέας Μάκρης
Σημείωση Α: Οι οργανωτές έχουν μεγάλο άγχος μέχρι να απέλθουν τα λεωφορεία και οι νταλίκες μεταφοράς ιματισμού, φοβούμενοι μη στραβώσει κάτι…
Σημείωση Β: Αυθεντικός Μαραθώνιος Αθηνών (ΑΜΑ) = Ο μόνος Μεγάλος Μαραθώνιος σ’ όλο τον κόσμο χωρίς υποστήριξη σταθερής τροχιάς.

2η: Εκκίνηση: Προτείνεται η ανακατασκευή της γέφυρας του Χάραδρου ώστε οι δρομείς να «απλώνονται» προς το χωριό. Με άλλα λόγια ακυρώνεται η κατασκευή ασφάλτινου μονοπατιού γύρω από το Στάδιο. Αυτό σε μια δυνατή βροχή γίνεται ωραία ράμπα για να γεμίσει από λάσπες ο χώρος.

3η: Ακατάλληλο το περιβάλλον εντός της Νέας Μάκρης (κακοφτιαγμένα πεζοδρόμια, παράνομες επικίνδυνες πινακίδες, άλλες αυθαιρεσίες ιδιοκτητών, κολώνες ΔΕΗ, ΟΤΕ, κ.λπ.).
Ο Δήμαρχος Μαραθώνος κ. Στέργιος Τσίρκας σε σχετική ερώτηση συνεργάτη μας, απάντησε: «Είναι ιδιοκτησίες, δεν γίνεται κάτι…» και άλλα πολιτικάντικα...

Οι μελετητές «πιάνουν» θέματα περιβαλλοντικά, π.χ. δράσεις μετά τη φωτιά, παράλληλοι δρόμοι από Ραφήνα και μετά, ανάδειξη/προστασία του παραλιακού μετώπου, της Πεντέλης, του Εθνικού Πάρκου Σχινιά κ.α..
Η Δημοτική Αρχή του Δήμου Μαραθώνος δηλώνει άγνοια για την ύπαρξη της μελέτης…

MARATHONIOS-2024





Όροι χρήσης
Σχετικά με τα cookies
Διαφημίσεις
Ταυτότητα
Επικοινωνία
Μέλη
Τηλέφωνο επικοινωνίας
6977232183

Αριθμός Μητρώου Online Media: 13444
www.dimotisnews.gr © 2025 All rights reserved
Share This
Powered by Adwapps