![]() Αθανάσιος Γκιόκας: Μην απορούμε γιατί ο Μαραθώνας είναι ουραγός στην Ανακύκλωση
Διαβάστηκε 2232 φορές
![]() Δεν είχα σκοπό να κάνω αυτή την ανάρτηση, αλλά κρίνω ότι κάποια πράγματα πρέπει να μπουν στη θέση τους για να μην υπάρχουν λάθος εντυπώσεις για κάποιες υπηρεσίες στην Ελλάδα που πραγματικά προσπαθούν και αποδίδουν έργο με μεγάλη αμεσότητα, και όλη αυτή η προσπάθεια τους δεν φαίνεται ή ακόμα και παρεμποδίζετε επειδή κάποιοι που έχουν οριστεί σαν υπεύθυνοι δεν πράττουν τα αυτονόητα. Έχοντας λοιπόν ένα κατάστημα εστίασης στην περιοχή του Μαραθώνα με κατανάλωση ετήσια 70.000 με 80.000 γυάλινα μπουκάλια (3,5 με 4 τόνους γυαλί) ζητάω εδώ και 2 ΧΡΟΝΙΑ από τον υπεύθυνο ανακύκλωσης του Δήμου το αυτονόητο. Έναν κάδο γυαλιού στο πίσω μέρος του καταστήματος ώστε να τοποθετούνται εκεί τα γυάλινα μπουκάλια και να ανακυκλώνονται και αυτό θα είχε και σαν αποτέλεσμα: 1) Να μην αυξάνεται ο όγκος των σκουπιδιών στους απλούς κάδους. 2) Να μηδενιστούν οι κίνδυνοι που μπορεί και προκληθούν (Πιθανότητα πυρκαγιάς που μπορεί να προξενηθεί από σπασμένο γυαλί), αλλά και τα οφέλη τα οποία συνεπάγονται: 1) Λιγότερος όγκος θαμμένων σκουπιδιών στις χωματερές. 2) Αξιοποίηση ανακυκλώσιμου γυαλιού κτλ. Οι απαντήσεις που πήρα ήταν το λιγότερο κωμικοτραγικές. Μου ζητήθηκε να βρω φορτηγό και άτομα να πάω να πάρω έναν κάδο γυαλιού από ένα άλλο κατάστημα συγγενή του που μου υπόδειξε γιατί δεν είχε τόση πολύ κατανάλωση γυαλιού. Φυσικά αρνήθηκα γιατί κάτι τέτοιο είναι εκτός αρμοδιοτήτων μου και το θεωρώ τουλάχιστον ανάρμοστο αν όχι παράνομο. Εννοείται πως καμία ενέργεια δεν έγινε ώστε να τοποθετηθεί ο κάδος πέρσι. Φέτος σε τυχαία συνάντηση μας τον Μάιο και χωρίς να θίξω από την μεριά μου καθόλου το θέμα με διαβεβαίωσε πως θα μεριμνήσει να τοποθετηθεί κάδος στο σημείο του καταστήματος. Έχοντας φτάσει λοιπόν μέσα Ιουλίου χωρίς την παραμικρή ενημέρωση και χωρίς να υπάρχει η παραμικρή εξέλιξη πήρα την πρωτοβουλία να επικοινωνήσω με τα κεντρικά της εταιρίας Ανακύκλωσης. Το τηλεφώνημα διήρκεσε 5 λεπτά στην κυριολεξία και η κινητοποίηση ήταν Άμεση και από την πλευρά της εταιρίας Ανακύκλωσης και από πλευράς υπηρεσίας τοποθέτησης των κάδων γυαλιού έτσι ώστε να μου έρθει ο κάδος μέσα στις επόμενες 3 μέρες από το τηλεφώνημα μου. Και θα ήθελα σε αυτό το σημείο να ευχαριστήσω προσωπικά τον Κύριο Καλοκαιρινό από την Εταιρεία Ανακύκλωσης για την ευαισθητοποίηση και την αμεσότητα καθώς και την κυρία Ιωάννα Παπαγγελή από την υπηρεσία τοποθέτησης. Σας ρωτάω λοιπόν Κύριοι Υπεύθυνοι ευθέως: - Τι έκανα εγώ σαν απλός πολίτης που δεν μπορούσατε να κάνετε εσείς εδώ και 2 χρόνια; - Προς τι η καθυστέρηση; - Γιατί τόσοι τόνοι γυαλιού χαμένοι; - Γιατί τόσοι τόνοι επιβάρυνση στις χωματερές; Ένα πράγμα που δεν ανέχομαι πέρα της απραξίας είναι η κοροϊδία. Υ.Γ. Μην απορούμε γιατί ο Μαραθώνας βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις της λίστας με ποσοστό 2,7% στην ανακύκλωση. Από προσωπική μου εμπειρία οι υπηρεσίες ΕΚΤΟΣ Δήμου λειτούργησαν με αμεσότητα σε αντίθεση με τους Υπευθύνους του Δήμου που εισέπραξα μόνο Αδιαφορία και Κούφια λόγια. Αθανάσιος Γκιόκας Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Μαραθώνος με τον Συνδυασμό ΕΜΕΙΣ ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ και τον Άρη Παπουτσή
Tags: Μαραθώνας, ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ,
![]() |
![]() |
Κυριακή 16 Μαρτίου 2025
☼ 6:34 πμ -
☾ 6:33 μμ
|
![]() |
27-09-2023
Από τo Dimotisnews
|
Όροι χρήσης Σχετικά με τα cookies Διαφημίσεις Ταυτότητα Επικοινωνία Μέλη |
Τηλέφωνο επικοινωνίας
6977232183 |