«Business Re-Modeling» Series στην Ανατολική Αττική
Διαβάστηκε 3051 φορές
Γράφει η Μαρία (Μαρλέν) Βυτινίδου Χημικός B.Sc., MBA, Fashion Designer, Business Instructor Ιδρύτρια του Ομίλου Επιχειρήσεων Μόδας AthensFashionClub Ξεσκονίστε τετράδια, βρείτε γραφείο, πιάστε κινητό, η εκπαίδευση ξεκινά! Πότε καθίσατε τελευταία φορά στα θρανία ή μπροστά στον υπολογιστή σας για ένα σύντομο εκπαιδευτικό μάθημα e-learning; Δε θυμάστε; Έχει περάσει πολύς καιρός; Δεν το κάνατε ποτέ; Εντάξει λοιπόν. Για όσους από εσάς δώσατε μία από τις παραπάνω απαντήσεις, δεν ήρθε το τέλος του κόσμου αλλά οφείλω να σας κρούσω τον κώδωνα του κινδύνου γιατί στη συνέχεια... ίσως κάτι δυσάρεστο θα συμβεί στην επιχείρησή σας! Η τεχνολογία τρέχει σα τρελή και ασταμάτητα προς όλες τις κατευθύνσεις, τώρα αν δεν το έχετε πάρει «χαμπάρι» και τρισδιάστατα! Αvatars, metaverse, artificial intelligence και όλα τα σηναφή (νέες ορολογίες για πενηντάρηδες επιχειρηματίες) αρχίζουν να κλωνίζουν την καθημερινότητά μας, το «ταμείο» μας αλλά μεταξύ μας και το ηθικό μας καθώς πριν 20 χρόνια ένας επιχειρηματίας στον χώρο της μόδας γνώριζε τους πελάτες του από κοντά, τους υποδεχόταν στο κατάστημά του, τους εξυπηρετούσε τακτικά, ανέπτυσσε μαζί τους φιλικές σχέσεις, γνώριζε τις καταναλωτικές τους συνήθειες και είχε «σταθερή πελατεία» όπως έλεγε ο ίδιος. Τώρα πόσοι επιχειρηματίες μπορούν να το ισχυριστούν αυτό; Οι πελάτες έχουν γίνει εξονυχιστικά λεπτομερείς, έχουν χάσει το στοιχείο του «πιστού πελάτη», κάνουν συνεχώς ποιοτικές συγκρίσεις σε προϊόντα, υπηρεσίες και τιμές, διαβάζουν κριτικές στην google, αλληλεπιδρούν με τα social media, κάνουν «ποσταρίσματα» που γίνονται viral, απαιτούν σύγχρονες προσεγγίσεις στην επιχειρηματικότητα, αναζητούν ευέλικτους τρόπους πληρωμής, διαπραγματεύονται ανελέητα, εκεί που αγόραζαν από «τηλεμάρκετινγκ» τώρα πατούν το κουμπί στο κινητό και το πακέτο έρχεται σπίτι και προβαίνουν σε πολλές άλλες ενέργειες που αποδεικνύουν την δυσκολία που αντιμετωπίζει ένας σύγχρονος επιχειρηματίας μέσα σε μία παγκόσμια αγορά κορεσμένη, δικτυωμένη, πολυμορφική να κρατήσει τους πελάτες του και να ανακαλύψει νέους.Το περιβάλλον λοιπόν αλλάζει αφάνταστα γρήγορα, οικονομικά, αγοραστικά και τεχνολογικά. «Μα τόσο δύσκολη πια έγινε η αγορά;» Αναρωτιέται κανείς... Δύσβατη θα σας έλεγα εγώ, αλλά όχι απροσπέλαστη και για αυτόν τον λόγο ο σύγχρονος επιχειρηματίας πρέπει να ακολουθεί τον ρυθμό της αγοράς και των πελατών του, των εξελίξεων και των μεγάλων αλλαγών. Πρέπει να αναπτύσσει νέα ελκυστικά προϊόντα χρησιμοποιώντας αποτελεσματικές στρατηγικές σε νέες αγορές, με διαφοροποιημένο branding, με σύγχρονα εργαλεία marketing, με ψηφιακές πλατφόρμες και υπηρεσίες, με κορυφαία ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, με ουσιαστική πρόταση αξίας, με εξωστρέφεια και κυρίως με διάθεση για επανα-προσδιορισμό της ταυτότητάς του μέσα στην αγορά. Σε αυτό λοιπόν το σημείο ξεκινά η εκπαίδευσή σας! Πάμε Digital!Πρόσφατα λοιπόν, είχα πάει στην επιχείρηση της Χαράς. Νέα επιχειρηματίας, πετυχημένη, έξυπνη και δραστήρια. Πάνω σε μία χαλαρή συζήτηση με ρώτησε ξαφνικά «εγώ, πως μπορώ να κάνω μόνη μου διαφήμιση σε facebook και Instagram και να προωθήσω την επιχείρησή μου, θα μου δείξεις;» σκέφτηκα λίγο. «Θα σου δείξω της είπα, αλλά όχι σήμερα. Γιατί αν σου δείξω σήμερα, δεν θα πας μακρυά. Αν μου δώσεις λίγο χρόνο, θα σου δείξω πολλά πράγματα που μπορείς να κάνεις για την προωθήσεις την επιχείρησή και το κατάστημά σου όχι μόνο διαδικτυακά αλλά συνολικά, όπως για παράδειγμα πως μπορείς να μεγαλώσεις την πελατεία σου και να ξεχωρίσεις ανάμεσα σε πολλές άλλες όμοιες επιχειρήσεις με τη δική σου. Σκέψου λίγο, θα ήθελες να δώσεις στην επιχείρησή σου ένα νέο όραμα που θα την οδηγήσει σε ένα πιο ισχυρό όνομα στην αγορά; Θα ήθελες να σχεδιάσουμε μαζί μία στρατηγική που θα σε καθορίσει ως νούμερο ένα επιλογή στο μυαλό των υποψήφιων πελατών σου; Θα ήθελες να δημιουργήσουμε μαζί ένα μοναδικό «customer experience» για τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σου; Θα στο πω λίγο πιο απλά... Θα ήθελες να μιλούν όλοι για την «Χαρά» και να γίνει η επιχείρησή σου σημείο αναφοράς στην Ανατολική Αττική;» Σε εκείνο το σημείο, νομίζω ότι σάστισε λιγάκι.. « Γίνεται αυτό, με τόσο ανταγωνισμό στην αγορά;»με ρώτησε. «Φυσικά και γίνεται! Οχι μέσα σε μία μέρα, αλλά σταδιακά και μεθοδικά με τον σωστό στρατηγικό σχεδιασμό, αν στοχεύσουμε έξυπνα θα γίνει. Από εσένα εξαρτάται. Από τον επανα-προσδιορισμό σου μέσα στην αγορά.» Νομίζω, της άρεσε η απάντηση που της έδωσα, γιατί στη συνέχεια μου χάρισε ένα πλατύ χαμόγελο και μία σφιχτή αγκαλιά. Επομένως, τώρα πρέπει και εγώ να κρατήσω την υπόσχεσή μου απέναντι στη Χαρά. Πάμε για Business Re-Modeling Series!Ποιος άλλος επιχειρηματίας αισθάνεται σαν την Χαρά; Ποιος είναι ακόμα στην αρχή της λειτουργίας της επιχείρησής του και αναζητά τρόπους να εδραιωθεί, όπως λέμε, μέσα στην αγορά. Κυρίως όμως, ποιος άλλος επιχειρηματίας αντιμετωπίζει προκλήσεις με τον ανταγωνισμό του και γνωρίζει ότι κάπου έχει μείνει πίσω σε όλες αυτές τις εξελίξεις της τεχνολογίας, του marketing, του Business και της προσέγγισης νέων πελατών; Αν είστε αυτή η περίπτωση, τότε πάμε μαζί να εξερευνήσουμε τις δυνατότητες της επιχείρησής σας μέσα από τα εκπαιδευτικά άρθρα «Business Re-Modeling» Series, τα οποία θα διαβάζετε στην εφημερίδα Ο ΔΗΜΟΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ. Κάθε άρθρο και ένα δικό σας βήμα προς την ολοκλήρωση μίας επιτυχημένης νέας προσέγγισης της επιχείρησής σας. Κάθε άρθρο και ένας επανα-προσδιορισμός του τι κάνατε μέχρι τώρα και του τι θα κάνετε από εδώ και στο εξής. Στη σειρά αυτή των εκπαιδευτικών προσεγγίσεων θα αναζητούμε λύσεις στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν παλαιοί και νέοι επιχειρηματίες και θα προτείνουμε νέες επιχειρηματικές στρατηγικές βιώσιμης ανάπτυξης, τακτικές προσέγγισης νέων πελατών, τρόπους προώθησης στα social media και πολλά άλλα θέματα της δικής σας καθημερινότητας. Στείλτε μας και δική σας θεματολογία, τα δικά σας προβλήματα που αντιμετωπίζετε στην εργασία σας και στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας και εμείς θα τα αναλύσουμε διεξοδικά μέσω της αρθρογραφίας. Το «Βusiness Re-Modeling» δεν σταματά όμως εδώ και στην εφημερίδα Ο ΔΗΜΟΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ. Η ίδια θεματολογία θα παρουσιάζεται μέσω του καναλιού AtticaNewsTV, σε ειδική εκπομπή και συζήτηση με τον δημοσιογράφο-εκδότη κ. Γιάννη Κοντογεώργο. Επομένως, τι θα απαντήσετε όταν σας ρωτήσουν φίλοι και γνωστοί «Πως έχεις εξελίξει έτσι την επιχείρησή σου; Θυμάμαι τα πράγματα διαφορετικά, εδώ εσύ έχεις κάνει άλματα! Μπράβο σου!». Θα χαρώ πολύ να μάθω ότι απαντήσατε: «Είχε λίγο δουλίτσα, αλλά τα κατάφερα! Ξεκίνησα «Business Re-Modeling» με τη Μαρλέν!». Ποια είναι η Μαρία (Μαρλέν) ΒυτινίδουH Μαρία Βυτινίδου παρουσιάζει μία πολύχρονη, πολυσχιδή και δραστήρια ενασχόληση με τα κοινά, τις επιχειρήσεις και την εκπαίδευση. Σπούδασε Χημικός στο Πανεπιστήμιο Κρήτης και Σχεδιάστρια Μόδας στo Central Saint Martin’s και London College of Fashion. Είναι κάτοχος MBA και συμβάλει ενεργά στην ανάπτυξη της Νεοφυούς Επιχειρηματικότητας ως Business Instructor σε Ελλάδα και εξωτερικό. Είναι ιδρύτρια του Ομίλου Επιχειρήσεων Μόδας AthensFashionClub (www.athensfashionclub.com), που περιλαμβάνει τη Σχολή Μόδας «AthensFashionClub», την 1η Θερμοκοιτίδα Μόδας στην Ελλάδα «The Fashion Gate», και τα fashion brands «MV» και «Mad Flax». Είναι παράλληλα Director του Πορτογαλικού Incubator «Grow Sustainable in Portugal» με την υποστήριξη της Πορτογαλικής Πρεσβείας στην Αθήνα και Ambassador στην Ελλάδα για το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Χρηματοδότησης WORTH Η Διεθνής Εκθεση Premiere Vision στο Παρίσι την ανέδειξε ως την πιο καινοτόμα Σχεδιάστρια Μόδας στην Ελλάδα για τη Φορέσιμη Τεχνολογία, ενώ παράλληλα ο παγκόσμιος accelarator Startupbootcamp High Tech XL στο Eindhoven της Ολλανδίας καθιέρωσε την εταιρία της ως μία από τις καλύτερες 20 εταιρίες υψηλής τεχνολογίας μόδας στον κόσμο για τα ενδύματα Wearable Technology που δημιουργεί. Η Vogue Italia έχει κανει αναφορά για την καινοτομία της στην ανάπτυξη νέων δημιουργών στο αντικείμενο της Μόδας. Μετρά στο βιογραφικό της δεκάδες ομιλίες σε συνέδρια Επιχειρηματικότητας, Καινοτομίας, Τεχνολογίας και Μόδας σε Ελλάδα και εξωτερικό. Είναι Ιnternational Trainer στη διεθνή έκθεση Modtissimo στην Πορτογαλία, στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα S4Fashion και στην παγκόσμια πλατφόρμα ΝΕΧΤ ΜΒΑ. Εργάζεται καθημερινά στο κέντρο της Αθήνας, κατοικεί στην Νέα Μάκρη και οραματίζεται μία πόλη δυνατή με ισχυρές τοπικές επιχειρήσεις και διαρκή οικονομική ευημερία. |
Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2025
☼ 7:35 -
☾ 5:41
|
19-12-2023
Από τo Dimotisnews
|
Όροι χρήσης Σχετικά με τα cookies Διαφημίσεις Ταυτότητα Επικοινωνία Μέλη |
Τηλέφωνο επικοινωνίας
6977232183 |