ΔΗΜΟΣ ΠΑΛΛΗΝΗΣ: Μέτρα για την ασφαλή εξυπηρέτηση των δημοτών
Διαβάστηκε 2695 φορές
Ενημερώνουμε τους δημότες ότι στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων προστασίας της δημόσιας Υγείας (ΦΕΚ 4899), ο Δήμος Παλλήνης θα εξυπηρετεί τους δημότες αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο ή τηλεφωνικά. Κατ’ εξαίρεση, θα εξυπηρετούνται με φυσική παρουσία, μόνο επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά, κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού. Προτρέπουμε τους δημότες να χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα του Δήμου Παλλήνης (www.pallini.gr) καθώς και την καινοτόμο ηλεκτρονική εφαρμογή www.energos-politis.gr, όπου μπορούν να εξυπηρετηθούν εύκολα και απλά, για οποιαδήποτε συναλλαγή με τον Δήμο. Στην ιστοσελίδα διατίθενται και ηλεκτρονικές φόρμες εντύπων αιτήσεων, δηλώσεων και δικαιολογητικών για έκδοση πιστοποιητικών, βεβαιώσεων κλπ. Η παράδοση των εγγράφων στους δημότες, θα γίνεται ταχυδρομικά ή κατόπιν ραντεβού. Επίσης, οι πληρωμές προς τον Δήμο, θα γίνονται μόνο μέσω Τράπεζας (ATM ή e-banking). Οι δημότες μπορούν να εξυπηρετηθούν και στα τηλέφωνα: 210 6604678 για Πρωτόκολλο. 213 2031632/656/658/661 για Κοινωνική Πρόνοια-Κέντρο Κοινότητας. 210 6604689 για Δημοτολόγιο-Ληξιαρχείο. 697 0971645 και 210 6034138 για Πολεοδομία.
Tags: Παλλήνη, ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ,
|
Παρασκευή 08 Νοεμβρίου 2024
☼ 6:58 πμ -
☾ 5:19 μμ
|
13-11-2020
Από τo Dimotisnews
|
Όροι χρήσης Σχετικά με τα cookies Διαφημίσεις Ταυτότητα Επικοινωνία Μέλη |
Τηλέφωνο επικοινωνίας
6977232183 |