ΔΗΜΟΣ ΡΑΦΗΝΑΣ-ΠΙΚΕΡΜΙΟΥ: Πως θα λειτουργήσουν οι δημοτικές υπηρεσίες λόγω COVID-19
×
AΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΠΙΤΙ-ΚΗΠΟΣ ΥΓΕΙΑ LIFESTYLE ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΞΟΔΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ OΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΨΙΘΥΡΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΡΘΡΩΝ
Σάββατο 08 Μαίου 2021
6:21 πμ - 8:23 μμ



ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ - Ραφήνα
ΔΗΜΟΣ ΡΑΦΗΝΑΣ-ΠΙΚΕΡΜΙΟΥ: Πως θα λειτουργήσουν οι δημοτικές υπηρεσίες λόγω COVID-19
Διαβάστηκε 411 φορές

04-03-2021
Από τo Dimotisnews


Δελτίο Τύπου

Ο Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου με αφορμή τα νέα μέτρα περιορισμού διάδοσης του COVID-19 από την κεντρική κυβέρνηση και σε συνέχεια των αποφάσεών του για τον περιορισμό στο απολύτως απαραίτητο της δια ζώσης επαφής, προκρίνοντας την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση ή όπου αυτή δεν μπορεί να καλύψει απόλυτα οιαδήποτε υπόθεση,  ενημερώνει τους πολίτες ότι για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις, η εξυπηρέτηση θα γίνεται ΜΟΝΟ κατόπιν κλεισμένου ραντεβού με την αρμόδια υπηρεσία μέχρι και τις 2/4/2021, για την αποφυγή φαινομένων συνωστισμού.

Συγκεκριμένα: 
Στο Τμήμα Εσόδων και Περιουσίας μπορούν να συνεχίσουν να εξυπηρετούνται κατόπιν ραντεβού τα εξής:
1. Ραντεβού για έκδοση περί μη οφειλής ΤΑΠ (μεταβίβαση ακινήτου - γονική παροχή - σύσταση - πώληση)
2. Ραντεβού για άδεια ηλεκτροδότησης (με προθεσμία που ορίζεται από το ΔΕΔΔΗΕ)
3. Ραντεβού για νέα παροχή υδροδότησης 
4. Ραντεβού για αίτηση επικαιροποίησης στοιχείων 
5. Ραντεβού για αλλαγή ονόματος στους λογαριασμούς ύδρευσης.

Οι υπηρεσίες που μπορούν να εξυπηρετούνται μόνο ηλεκτρονικά είναι:
1. Διόρθωση τετραγωνικών (χρέωση αναδρομικών)
2. Μείωση δημοτικών τελών λόγω ευπαθών ομάδων 
3. Αλλαγή διεύθυνσης αποστολής λογαριασμού 
4. Ανανέωσης ένταξης των ευπαθών ομάδων στο κοινωνικό τιμολόγιο
5. Διακοπή υδροδότησης 
6. Διενέργεια αυτοψίας λόγω αφανούς διαρροής 
7. Έλεγχος σωστής λειτουργίας υδρομετρητή
8. Επανασύνδεση παροχής ύδρευσης.

Ειδικότερα, για διόρθωση τετραγωνικών και μείωση δημοτικών τελών λόγω ευπαθούς ομάδας τα αιτήματα απευθύνονται στις κάτωθι ηλεκτρονικές διευθύνσεις: elenikoroneou@4059.syzefxis.gov.grm.konstantopoulou@4059.syzefixs.gov.gr
Οι υπόλοιπες αιτήσεις θα αποστέλλονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση: logariasmoi@4059.syzefxis.gov.gr
Χωρίς ραντεβού εξυπηρετούνται όσοι δημότες χρειάζονται Άδεια Ταφής και όσοι προσέρχονται για πληρωμή αποκομιδής κηπαίων, για πληρωμή οστεοθυρίδας ή οστεοφυλάκιου, για πληρωμή τέλους 0,5% (αφορά τα καταστήματα και πληρώνεται κάθε τρίμηνο), για πληρωμή έκδοση αδείας λειτουργίας καταστήματος, για πληρωμή έκδοσης οικοδομικής αδείας, για πληρωμή κλήσεων (ελεγχόμενης στάθμευσης, ΚΟΚ).








ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ


Διαβάστε επίσης
 
Ραφήνα - ΨΙΘΥΡΟΙ
Παιδική Χαρά της «Καβουνίδου»: «Όταν θα...
 
Ραφήνα - ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΔΗΜΟΣ ΡΑΦΗΝΑΣ-ΠΙΚΕΡΜΙΟΥ: Επιβάρυνση εναέριας κυκλοφορίας στη...
 
Ραφήνα - ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΔΗΜΟΣ ΡΑΦΗΝΑΣ-ΠΙΚΕΡΜΙΟΥ: Διακοπή υδροδότησης στη Διώνη...
 
Ραφήνα - ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΔΗΜΟΣ ΡΑΦΗΝΑΣ-ΠΙΚΕΡΜΙΟΥ: Αποτελέσματα δημοπράτησης ενεργειακής αναβάθμισης...





Σάββατο 08 Μαίου 2021
6:21 πμ - 8:23 μμ

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ


ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ - Ραφήνα
ΔΗΜΟΣ ΡΑΦΗΝΑΣ-ΠΙΚΕΡΜΙΟΥ: Πως θα λειτουργήσουν οι δημοτικές υπηρεσίες λόγω COVID-19
Διαβάστηκε 411 φορές

04-03-2021
Από τo Dimotisnews
Δελτίο Τύπου

Ο Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου με αφορμή τα νέα μέτρα περιορισμού διάδοσης του COVID-19 από την κεντρική κυβέρνηση και σε συνέχεια των αποφάσεών του για τον περιορισμό στο απολύτως απαραίτητο της δια ζώσης επαφής, προκρίνοντας την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση ή όπου αυτή δεν μπορεί να καλύψει απόλυτα οιαδήποτε υπόθεση,  ενημερώνει τους πολίτες ότι για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις, η εξυπηρέτηση θα γίνεται ΜΟΝΟ κατόπιν κλεισμένου ραντεβού με την αρμόδια υπηρεσία μέχρι και τις 2/4/2021, για την αποφυγή φαινομένων συνωστισμού.

Συγκεκριμένα: 
Στο Τμήμα Εσόδων και Περιουσίας μπορούν να συνεχίσουν να εξυπηρετούνται κατόπιν ραντεβού τα εξής:
1. Ραντεβού για έκδοση περί μη οφειλής ΤΑΠ (μεταβίβαση ακινήτου - γονική παροχή - σύσταση - πώληση)
2. Ραντεβού για άδεια ηλεκτροδότησης (με προθεσμία που ορίζεται από το ΔΕΔΔΗΕ)
3. Ραντεβού για νέα παροχή υδροδότησης 
4. Ραντεβού για αίτηση επικαιροποίησης στοιχείων 
5. Ραντεβού για αλλαγή ονόματος στους λογαριασμούς ύδρευσης.

Οι υπηρεσίες που μπορούν να εξυπηρετούνται μόνο ηλεκτρονικά είναι:
1. Διόρθωση τετραγωνικών (χρέωση αναδρομικών)
2. Μείωση δημοτικών τελών λόγω ευπαθών ομάδων 
3. Αλλαγή διεύθυνσης αποστολής λογαριασμού 
4. Ανανέωσης ένταξης των ευπαθών ομάδων στο κοινωνικό τιμολόγιο
5. Διακοπή υδροδότησης 
6. Διενέργεια αυτοψίας λόγω αφανούς διαρροής 
7. Έλεγχος σωστής λειτουργίας υδρομετρητή
8. Επανασύνδεση παροχής ύδρευσης.

Ειδικότερα, για διόρθωση τετραγωνικών και μείωση δημοτικών τελών λόγω ευπαθούς ομάδας τα αιτήματα απευθύνονται στις κάτωθι ηλεκτρονικές διευθύνσεις: elenikoroneou@4059.syzefxis.gov.grm.konstantopoulou@4059.syzefixs.gov.gr
Οι υπόλοιπες αιτήσεις θα αποστέλλονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση: logariasmoi@4059.syzefxis.gov.gr
Χωρίς ραντεβού εξυπηρετούνται όσοι δημότες χρειάζονται Άδεια Ταφής και όσοι προσέρχονται για πληρωμή αποκομιδής κηπαίων, για πληρωμή οστεοθυρίδας ή οστεοφυλάκιου, για πληρωμή τέλους 0,5% (αφορά τα καταστήματα και πληρώνεται κάθε τρίμηνο), για πληρωμή έκδοση αδείας λειτουργίας καταστήματος, για πληρωμή έκδοσης οικοδομικής αδείας, για πληρωμή κλήσεων (ελεγχόμενης στάθμευσης, ΚΟΚ).





Όροι χρήσης
Σχετικά με τα cookies
Διαφημίσεις
Ταυτότητα
Επικοινωνία
Μέλη
Τηλέφωνο επικοινωνίας
6977232183

Αριθμός Μητρώου Online Media: 13444
www.dimotisnews.gr © 2021 All rights reserved