ΕΜΕΙΣ ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ: Μεγάλη κουβέντα άνοιξε με την ξεδιάντροπη ανακοίνωση της η «Πορεία Πράξης». Ψυχραιμία κύριοι!
×
AΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΠΙΤΙ-ΚΗΠΟΣ ΥΓΕΙΑ LIFESTYLE ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΞΟΔΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ OΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΨΙΘΥΡΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΡΘΡΩΝ
Τετάρτη 23 Απριλίου 2025
6:39 πμ - 8:09 μμ



ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ - Μαραθώνας
ΕΜΕΙΣ ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ: Μεγάλη κουβέντα άνοιξε με την ξεδιάντροπη ανακοίνωση της η «Πορεία Πράξης». Ψυχραιμία κύριοι!
Διαβάστηκε 1405 φορές

09-04-2025
Από τo Dimotisnews


Σε ότι αφορά την τεράστια απώλεια υδάτων από αγωγό στο κέντρο του Μαραθώνα.
Ο αγωγός ανήκει στο δίκτυο του Δήμου Μαραθώνα σύμφωνα με δήλωση της Διευθύντριας Επικοινωνίας της ΕΥΔΑΠ, κας Μαργαρίτας Γκαμαλέτσου, στην εκπομπή LIVE VIEW στο τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, την Παρασκευή 4/4/2025. Ο Αντιδήμαρχος Ύδρευσης Μαραθώνα, κ. Σωτηρίου, στην ίδια εκπομπή 2 ημέρες πριν επικαλέστηκε ότι η βλάβη δεν αφορά τμήμα του δικτύου του Δήμου Μαραθώνα.
Η ΕΥΔΑΠ που διαθέτει την υλικοτεχνική υποδομή για την επισκευή της βλάβης ενημερώθηκε πριν 2 μήνες σύμφωνα με δήλωση της Διευθύντριας Επικοινωνίας της ΕΥΔΑΠ, κας Μαργαρίτας Γκαμαλέτσου, στην εκπομπή LIVE VIEW στο τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ. Ο Αντιδήμαρχος Ύδρευσης, κ. Σωτηρίου, είπε ότι είχε ενημερώσει τηλεφωνικά για την βλάβη την ΕΥΔΑΠ πριν 6 μήνες περίπου ενώ είχε στείλει email πριν από 2 μήνες. 
Η βλάβη αυτή σύμφωνα με μαρτυρία του δημότη, κ. Νίκου Βεντούρα, στην εκπομπή του ΣΚΑΪ ενωπίων του κ. Αντιδημάρχου Ύδρευσης,  υφίσταται εδώ και τουλάχιστον έναν χρόνο
Τα παραπάνω είναι γεγονότα! Δεν επιδέχονται διάψευσης!
Να πως έπρεπε να ενεργήσει ο κ.Σωτηρίου, αφού η «Πορεία Πράξης» ζητάει από την αντιπολίτευση να της δώσει λύσεις:
1. Ενημέρωση με επίσημο αίτημα της ΕΥΔΑΠ για την άμεση επέμβαση και αποκατάσταση της βλάβης, επικαλούμενοι την σοβαρή απώλεια υδάτων. Τουλάχιστον 6 μήνες πριν, όταν και έλαβε γνώση στο Δημοτικό Συμβούλιο επίσημα από τη Δημοτική Σύμβουλο της παράταξης ΕΜΕΙΣ, κα Σοφία Μέξη, και από το τηλεφώνημα του κ. Βεντούρα.
2. Στη συνέχεια θα έπρεπε να επικοινωνήσει ο ίδιος ο Αντιδήμαρχος και τηλεφωνικώς με την ΕΥΔΑΠ, και να κάνει χρήση των πολύ καλών σχέσεων (που ο ίδιος αποκάλυψε ότι έχει) με την ΕΥΔΑΠ προκειμένου να αποκατασταθεί το αμεσότερο η βλάβη.
3. Να ζητηθεί από τον Δήμο Μαραθώνα η επίσημη διαβεβαίωση του Δήμου από την ΕΥΔΑΠ, με επιστολή της, ότι αυτές οι απώλειες υδάτων δεν θα επιβαρύνουν οικονομικά σε καμία περίπτωση τον Δήμο και τους Δημότες, αφού από την στιγμή που έλαβε γνώση για την βλάβη η ΕΥΔΑΠ, πέφτει αποκλειστικά επάνω της το ηθικό και οικονομικό κόστος της απώλειας υδάτων.
4. Εφόσον μετά από καθημερινή τηλεφωνική επικοινωνία έβλεπε ότι η ΕΥΔΑΠ καθυστερούσε να λάβει τα απαιτούμενα μέτρα επίλυσης της βλάβης, τότε θα έπρεπε να ενημερώσει το αρμόδιο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας που έχει την εποπτεία της. Ενδεχομένως, μία επιπρόσθετη λύση να ήταν να προκαλέσει την κοινή γνώμη μέσω δημοσιοποίησης του θέματος.
5. Παράλληλα ο έχων κοινωνική και οικολογική συνείδηση, θα έπρεπε να στραφεί στην εξεύρεση λύσης του προβλήματος απευθυνόμενος (από μόνος του) και σε ιδιωτικά συνεργεία αποκατάστασης, αναθέτοντας την αντίστοιχη εργολαβία επισκευής της βλάβης. 
Γενικότερα ο Δήμος έπρεπε να λειτουργήσει τουλάχιστον ως «επισπεύδων», όπως έχει και την υποχρέωση άλλωστε!
Τα παραπάνω δεν χρειάζεται να είναι κάποιος «φωστήρας» για να τα σκεφτεί και να τα πράξει. Είναι τα αυτονόητα, τα βασικά, που ΕΜΕΙΣ λέμε ότι στερείστε!
Αυτά είναι ξεκάθαρα τα Γεγονότα και οι Λύσεις! Έχουμε και ερωτήματα, στα οποία είμαστε σίγουροι ότι δεν θα απαντήσετε.
- Αφού η βλάβη βρίσκεται σε τμήμα του δικτύου του Δήμου Μαραθώνα, τότε πως γίνεται να μην χρεώνεται ο Δήμος με την ακατάσχετη σπατάλη; 
- Ο αντιδήμαρχος Ύδρευσης είπε στον ΣΚΑϊ ότι οι πολίτες δεν χρεώνονται, πως γίνεται αυτό;
- Είναι αλήθεια ότι το σημείο είναι γνωστό στον Δήμο για την βλάβη που έχει ξαναβγάλει και στο παρελθόν; 
- Αληθεύει ότι είχε ανατεθεί σε ιδιώτη εργολάβο να επισκευαστεί η βλάβη, ανεπιτυχώς;
- Αν έχει γίνει αυτό; τότε το κόστος επιβάρυνε τους δημότες;
Σε ότι αφορά την γενική διακοπή ύδρευσης σχεδόν σε όλο τον Δήμο για 2 ημέρες (και σε κάποιες περιοχές πολύ περισσότερο!), ΕΜΕΙΣ δεν χρειάστηκε να βγάλουμε κάποια ανακοίνωση, φροντίζει από μόνη της η παρούσα Δημοτική Αρχή να αναδεικνύει την ανυπαρξία και την προχειρότητα της στο Πανελλήνιο. Θα ακολουθήσει, πολύ σύντομα, νέο μάθημα για το πως θα μπορούσατε να διαχειριστείτε και αυτή την υπόθεση.









ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ


Διαβάστε επίσης
 
Μαραθώνας - ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΕΜΕΙΣ ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ: Μάθημα Νο2, παρατεταμένη διακοπή...
 
Μαραθώνας - ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΕΜΕΙΣ ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ: ΣΤΟΠ από την Αρχαιολογική...
 
Μαραθώνας - ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Δήμος Μαραθώνος: Δωρεάν σήμανση και στείρωση...
 
Μαραθώνας - ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Λαϊκή Συσπείρωση Μαραθώνα: Όταν θέλεις να...





Τετάρτη 23 Απριλίου 2025
6:39 πμ - 8:09 μμ


ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ


ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ - Μαραθώνας
ΕΜΕΙΣ ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ: Μεγάλη κουβέντα άνοιξε με την ξεδιάντροπη ανακοίνωση της η «Πορεία Πράξης». Ψυχραιμία κύριοι!
Διαβάστηκε 1405 φορές

09-04-2025
Από τo Dimotisnews
Σε ότι αφορά την τεράστια απώλεια υδάτων από αγωγό στο κέντρο του Μαραθώνα.
Ο αγωγός ανήκει στο δίκτυο του Δήμου Μαραθώνα σύμφωνα με δήλωση της Διευθύντριας Επικοινωνίας της ΕΥΔΑΠ, κας Μαργαρίτας Γκαμαλέτσου, στην εκπομπή LIVE VIEW στο τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, την Παρασκευή 4/4/2025. Ο Αντιδήμαρχος Ύδρευσης Μαραθώνα, κ. Σωτηρίου, στην ίδια εκπομπή 2 ημέρες πριν επικαλέστηκε ότι η βλάβη δεν αφορά τμήμα του δικτύου του Δήμου Μαραθώνα.
Η ΕΥΔΑΠ που διαθέτει την υλικοτεχνική υποδομή για την επισκευή της βλάβης ενημερώθηκε πριν 2 μήνες σύμφωνα με δήλωση της Διευθύντριας Επικοινωνίας της ΕΥΔΑΠ, κας Μαργαρίτας Γκαμαλέτσου, στην εκπομπή LIVE VIEW στο τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ. Ο Αντιδήμαρχος Ύδρευσης, κ. Σωτηρίου, είπε ότι είχε ενημερώσει τηλεφωνικά για την βλάβη την ΕΥΔΑΠ πριν 6 μήνες περίπου ενώ είχε στείλει email πριν από 2 μήνες. 
Η βλάβη αυτή σύμφωνα με μαρτυρία του δημότη, κ. Νίκου Βεντούρα, στην εκπομπή του ΣΚΑΪ ενωπίων του κ. Αντιδημάρχου Ύδρευσης,  υφίσταται εδώ και τουλάχιστον έναν χρόνο
Τα παραπάνω είναι γεγονότα! Δεν επιδέχονται διάψευσης!
Να πως έπρεπε να ενεργήσει ο κ.Σωτηρίου, αφού η «Πορεία Πράξης» ζητάει από την αντιπολίτευση να της δώσει λύσεις:
1. Ενημέρωση με επίσημο αίτημα της ΕΥΔΑΠ για την άμεση επέμβαση και αποκατάσταση της βλάβης, επικαλούμενοι την σοβαρή απώλεια υδάτων. Τουλάχιστον 6 μήνες πριν, όταν και έλαβε γνώση στο Δημοτικό Συμβούλιο επίσημα από τη Δημοτική Σύμβουλο της παράταξης ΕΜΕΙΣ, κα Σοφία Μέξη, και από το τηλεφώνημα του κ. Βεντούρα.
2. Στη συνέχεια θα έπρεπε να επικοινωνήσει ο ίδιος ο Αντιδήμαρχος και τηλεφωνικώς με την ΕΥΔΑΠ, και να κάνει χρήση των πολύ καλών σχέσεων (που ο ίδιος αποκάλυψε ότι έχει) με την ΕΥΔΑΠ προκειμένου να αποκατασταθεί το αμεσότερο η βλάβη.
3. Να ζητηθεί από τον Δήμο Μαραθώνα η επίσημη διαβεβαίωση του Δήμου από την ΕΥΔΑΠ, με επιστολή της, ότι αυτές οι απώλειες υδάτων δεν θα επιβαρύνουν οικονομικά σε καμία περίπτωση τον Δήμο και τους Δημότες, αφού από την στιγμή που έλαβε γνώση για την βλάβη η ΕΥΔΑΠ, πέφτει αποκλειστικά επάνω της το ηθικό και οικονομικό κόστος της απώλειας υδάτων.
4. Εφόσον μετά από καθημερινή τηλεφωνική επικοινωνία έβλεπε ότι η ΕΥΔΑΠ καθυστερούσε να λάβει τα απαιτούμενα μέτρα επίλυσης της βλάβης, τότε θα έπρεπε να ενημερώσει το αρμόδιο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας που έχει την εποπτεία της. Ενδεχομένως, μία επιπρόσθετη λύση να ήταν να προκαλέσει την κοινή γνώμη μέσω δημοσιοποίησης του θέματος.
5. Παράλληλα ο έχων κοινωνική και οικολογική συνείδηση, θα έπρεπε να στραφεί στην εξεύρεση λύσης του προβλήματος απευθυνόμενος (από μόνος του) και σε ιδιωτικά συνεργεία αποκατάστασης, αναθέτοντας την αντίστοιχη εργολαβία επισκευής της βλάβης. 
Γενικότερα ο Δήμος έπρεπε να λειτουργήσει τουλάχιστον ως «επισπεύδων», όπως έχει και την υποχρέωση άλλωστε!
Τα παραπάνω δεν χρειάζεται να είναι κάποιος «φωστήρας» για να τα σκεφτεί και να τα πράξει. Είναι τα αυτονόητα, τα βασικά, που ΕΜΕΙΣ λέμε ότι στερείστε!
Αυτά είναι ξεκάθαρα τα Γεγονότα και οι Λύσεις! Έχουμε και ερωτήματα, στα οποία είμαστε σίγουροι ότι δεν θα απαντήσετε.
- Αφού η βλάβη βρίσκεται σε τμήμα του δικτύου του Δήμου Μαραθώνα, τότε πως γίνεται να μην χρεώνεται ο Δήμος με την ακατάσχετη σπατάλη; 
- Ο αντιδήμαρχος Ύδρευσης είπε στον ΣΚΑϊ ότι οι πολίτες δεν χρεώνονται, πως γίνεται αυτό;
- Είναι αλήθεια ότι το σημείο είναι γνωστό στον Δήμο για την βλάβη που έχει ξαναβγάλει και στο παρελθόν; 
- Αληθεύει ότι είχε ανατεθεί σε ιδιώτη εργολάβο να επισκευαστεί η βλάβη, ανεπιτυχώς;
- Αν έχει γίνει αυτό; τότε το κόστος επιβάρυνε τους δημότες;
Σε ότι αφορά την γενική διακοπή ύδρευσης σχεδόν σε όλο τον Δήμο για 2 ημέρες (και σε κάποιες περιοχές πολύ περισσότερο!), ΕΜΕΙΣ δεν χρειάστηκε να βγάλουμε κάποια ανακοίνωση, φροντίζει από μόνη της η παρούσα Δημοτική Αρχή να αναδεικνύει την ανυπαρξία και την προχειρότητα της στο Πανελλήνιο. Θα ακολουθήσει, πολύ σύντομα, νέο μάθημα για το πως θα μπορούσατε να διαχειριστείτε και αυτή την υπόθεση.





Όροι χρήσης
Σχετικά με τα cookies
Διαφημίσεις
Ταυτότητα
Επικοινωνία
Μέλη
Τηλέφωνο επικοινωνίας
6977232183

Αριθμός Μητρώου Online Media: 13444
www.dimotisnews.gr © 2025 All rights reserved
Share This
Powered by Adwapps