×
AΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΠΙΤΙ-ΚΗΠΟΣ ΥΓΕΙΑ LIFESTYLE ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΞΟΔΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ OΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΨΙΘΥΡΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΡΘΡΩΝ
H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2018
7:12 πμ - 5:09 μμ



ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - Ελλάδα
Έρευνα του Πανεπιστημίου Μακεδονίας για το Black Friday
Διαβάστηκε 364 φορές

04-12-2017
Από τo Dimotisnews


Στην πρακτική του Black Friday, που εφαρμόστηκε για δεύτερη χρονιά, φαίνεται ότι οι καταναλωτές ανταποκρίθηκαν σε μεγαλύτερο βαθμό σε σχέση με πέρυσι, προέβησαν σε αγορές, αν και ξόδεψαν ξανά μικρά ποσά, όπως προκύπτει από σχετική έρευνα που διενήργησε το Εργαστήριο Μάρκετινγκ MARLAB του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
 
Σύμφωνα με την έρευνα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται ότι αποτέλεσαν την κύρια πηγή ενημέρωσης των καταναλωτών για την εφαρμογή του Black Friday στην Ελλάδα. 

Το 32% των ερωτηθέντων ενημερώθηκαν μόνο από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ ως δεύτερη μοναδική πηγή ενημέρωσης ήταν οι διαφημίσεις στην τηλεόραση (10%). 

Σε ότι αφορά στις γνώσεις των καταναλωτών για την πρακτική Black Friday το 12,8% του δείγματος δήλωσε ότι δεν γνώριζε απολύτως ή σχεδόν καθόλου τη συγκεκριμένη πρακτική, ενώ το 61,5% θεωρεί ότι γνωρίζει καλά έως πολύ καλά την πρακτική Black Friday.
 
Σε ότι αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά, φαίνεται ότι οι καταναλωτές ανταποκρίθηκαν ως ένα βαθμό στην πρόσκληση των εμπορικών επιχειρήσεων καθώς το 44,5% του δείγματος πραγματοποίησε αγορές.

Το 15,3% εξ αυτών επισκέφτηκε εμπορικά καταστήματα και έκανε τις αγορές του από εκεί ενώ το 6,5% αγόρασε μόνο από το διαδίκτυο. Το υπόλοιπο ποσοστό 78,2% αγόρασε προϊόντα και από τα καταστήματα αλλά και από το διαδίκτυο. Οι καταναλωτές πλήρωσαν για τις αγορές τους κυρίως με μετρητά (49%) και χρεωστικές κάρτες (26,45%).
 
Οι περισσότερες αγορές έγιναν από καταστήματα καλλυντικών, νέων τεχνολογιών και ένδυση/υπόδησης, ενώ οι καταναλωτές ξόδεψαν για αγορές στην πλειοψηφία τους (42,5%) έως 50 ευρώ ενώ μόνο ένα 6,3% δήλωσε ότι ξόδεψε περισσότερα από 501 ευρώ . 

Η έρευνα επίσης δείχνει πως οι καταναλωτές δεν θεωρούν πολύ μεγάλες τις εκπτώσεις που ανακοίνωσαν τα εμπορικά καταστήματα. Συγκεκριμένα, το 51 % των καταναλωτών που έκαναν αγορές υποστήριξε ότι από τα προϊόντα που αγόρασαν κέρδισαν έκπτωση της τάξης των 20%-30% και μόνο το 9,8% δήλωσε ότι αγόρασε με έκπτωση μεγαλύτερη του 50% της αρχικής τιμής των προϊόντων. 

Για τους συμμετέχοντες στην έρευνα, τα προϊόντα, τα οποία είχαν τη μεγαλύτερη έκπτωση ήταν τα προϊόντα τεχνολογίας (72,3%).
 
Η έρευνα διενεργήθηκε κατά το διάστημα 24-26/11/2017. 
Στο ερωτηματολόγιο απάντησαν 423 άτομα εκ των οποίων το 37% ήταν άντρες και το 63% γυναίκες. 
Σε ότι αφορά στην ηλικία, το 51,5% του δείγματος ήταν ηλικίας 18-24 ετών, το 25% ήταν μεταξύ 25-35 ετών, το 16,8% ήταν μεταξύ 36-50 ετών και το υπόλοιπο 6,8% ήταν ηλικίας 51 ετών και πάνω. 

Το δείγμα ήταν πανελλαδικό, προερχόμενο από 34 διαφορετικούς νομούς της χώρας.








ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ


Διαβάστε επίσης
 
Ελλάδα - LIFESTYLE
Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Ελλάδος: Ένας κοινός...
 
Ελλάδα - ΨΙΘΥΡΟΙ
Γιατί οι Σκοπιανοί δεν είναι και...
 
Ελλάδα - ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Επιτυχημένη η εκδήλωση της Ένωσης Νέων...
 
Ελλάδα - LIFESTYLE
Ο Γιώργος Γιαννακάκης, ο μεγαλύτερος σε...





H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2018
7:12 πμ - 5:09 μμ

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - Ελλάδα
Έρευνα του Πανεπιστημίου Μακεδονίας για το Black Friday
Διαβάστηκε 364 φορές

04-12-2017
Από τo Dimotisnews
Στην πρακτική του Black Friday, που εφαρμόστηκε για δεύτερη χρονιά, φαίνεται ότι οι καταναλωτές ανταποκρίθηκαν σε μεγαλύτερο βαθμό σε σχέση με πέρυσι, προέβησαν σε αγορές, αν και ξόδεψαν ξανά μικρά ποσά, όπως προκύπτει από σχετική έρευνα που διενήργησε το Εργαστήριο Μάρκετινγκ MARLAB του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
 
Σύμφωνα με την έρευνα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται ότι αποτέλεσαν την κύρια πηγή ενημέρωσης των καταναλωτών για την εφαρμογή του Black Friday στην Ελλάδα. 

Το 32% των ερωτηθέντων ενημερώθηκαν μόνο από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ ως δεύτερη μοναδική πηγή ενημέρωσης ήταν οι διαφημίσεις στην τηλεόραση (10%). 

Σε ότι αφορά στις γνώσεις των καταναλωτών για την πρακτική Black Friday το 12,8% του δείγματος δήλωσε ότι δεν γνώριζε απολύτως ή σχεδόν καθόλου τη συγκεκριμένη πρακτική, ενώ το 61,5% θεωρεί ότι γνωρίζει καλά έως πολύ καλά την πρακτική Black Friday.
 
Σε ότι αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά, φαίνεται ότι οι καταναλωτές ανταποκρίθηκαν ως ένα βαθμό στην πρόσκληση των εμπορικών επιχειρήσεων καθώς το 44,5% του δείγματος πραγματοποίησε αγορές.

Το 15,3% εξ αυτών επισκέφτηκε εμπορικά καταστήματα και έκανε τις αγορές του από εκεί ενώ το 6,5% αγόρασε μόνο από το διαδίκτυο. Το υπόλοιπο ποσοστό 78,2% αγόρασε προϊόντα και από τα καταστήματα αλλά και από το διαδίκτυο. Οι καταναλωτές πλήρωσαν για τις αγορές τους κυρίως με μετρητά (49%) και χρεωστικές κάρτες (26,45%).
 
Οι περισσότερες αγορές έγιναν από καταστήματα καλλυντικών, νέων τεχνολογιών και ένδυση/υπόδησης, ενώ οι καταναλωτές ξόδεψαν για αγορές στην πλειοψηφία τους (42,5%) έως 50 ευρώ ενώ μόνο ένα 6,3% δήλωσε ότι ξόδεψε περισσότερα από 501 ευρώ . 

Η έρευνα επίσης δείχνει πως οι καταναλωτές δεν θεωρούν πολύ μεγάλες τις εκπτώσεις που ανακοίνωσαν τα εμπορικά καταστήματα. Συγκεκριμένα, το 51 % των καταναλωτών που έκαναν αγορές υποστήριξε ότι από τα προϊόντα που αγόρασαν κέρδισαν έκπτωση της τάξης των 20%-30% και μόνο το 9,8% δήλωσε ότι αγόρασε με έκπτωση μεγαλύτερη του 50% της αρχικής τιμής των προϊόντων. 

Για τους συμμετέχοντες στην έρευνα, τα προϊόντα, τα οποία είχαν τη μεγαλύτερη έκπτωση ήταν τα προϊόντα τεχνολογίας (72,3%).
 
Η έρευνα διενεργήθηκε κατά το διάστημα 24-26/11/2017. 
Στο ερωτηματολόγιο απάντησαν 423 άτομα εκ των οποίων το 37% ήταν άντρες και το 63% γυναίκες. 
Σε ότι αφορά στην ηλικία, το 51,5% του δείγματος ήταν ηλικίας 18-24 ετών, το 25% ήταν μεταξύ 25-35 ετών, το 16,8% ήταν μεταξύ 36-50 ετών και το υπόλοιπο 6,8% ήταν ηλικίας 51 ετών και πάνω. 

Το δείγμα ήταν πανελλαδικό, προερχόμενο από 34 διαφορετικούς νομούς της χώρας.





Όροι χρήσης
Διαφημίσεις
Ταυτότητα
Επικοινωνία
Μέλη
Τηλέφωνο επικοινωνίας
6977232183

Αριθμός Μητρώου Online Media: 13444
www.dimotisnews.gr © 2018 All rights reserved