Εξυπηρέτηση των πολιτών στον ΟΑΕΔ με ψηφιακό ραντεβού - Σε λειτουργία η πλατφόρμα myOAEDlive
×
AΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΠΙΤΙ-ΚΗΠΟΣ ΥΓΕΙΑ LIFESTYLE ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΞΟΔΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ OΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΨΙΘΥΡΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΡΘΡΩΝ
Παρασκευή 16 Απριλίου 2021
6:48 πμ - 8:02 μμ



ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Ελλάδα
Εξυπηρέτηση των πολιτών στον ΟΑΕΔ με ψηφιακό ραντεβού - Σε λειτουργία η πλατφόρμα myOAEDlive
Διαβάστηκε 590 φορές

09-12-2020
Από τo Dimotisnews


Σε λειτουργία τίθεται από την Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου η πλατφόρμα myOAEDlive.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται από στελέχη του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού μέσω βιντεοκλήσης. Δίνεται έτσι η δυνατότητα κυρίως σε ανέργους, αλλά και σε επιχειρήσεις, να έχουν πρόσβαση σε συμβουλευτικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ χωρίς φυσική παρουσία, από το κινητό ή τον υπολογιστή τους.
Με απόφαση των αρμοδίων Υπουργών Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη και Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Γιάννη Βρούτση, η υπηρεσία δημιουργήθηκε στα πρότυπα των ήδη υφιστάμενων ψηφιακών ραντεβού για τα ΚΕΠ (myKEPlive) και τις ΔΟΥ (myAADElive). Η πλατφόρμα υλοποιήθηκε με την συνεργασία του Διοικητή του ΟΑΕΔ Σπύρου Πρωτοψάλτη και του Γενικού Γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Δημοσθένη Αναγνωστόπουλου και προορίζεται αρχικά να εξυπηρετεί δύο κατηγορίες συναλλαγών με το κοινό:
• συμβουλευτικές υπηρεσίες προς εγγεγραμμένους ανέργους και
• συμβουλευτικές υπηρεσίες προς επιχειρήσεις.
Η είσοδος στην υπηρεσία γίνεται με κωδικούς Taxisnet. Για να κλείσουν ραντεβού οι χρήστες πρέπει να καταχωρήσουν ονοματεπώνυμο του ενδιαφερόμενου, την ηλεκτρονική διεύθυνση (email), τον αριθμό κινητού τηλεφώνου και την διεύθυνσή του. Για όσους δεν διαθέτουν κωδικούς Taxisnet παρέχεται η δυνατότητα στους χρήστες να κλείσουν ραντεβού και για άλλο φυσικό πρόσωπο.
Κατόπιν, ο ενδιαφερόμενος επιλέγει μέρα και ώρα από το χρονικό εύρος των 90 επόμενων ημερών, από την επόμενη εργάσιμη και μετά. Ο ενδιαφερόμενος θα λαμβάνει δύο email επιβεβαίωσης, μία ημέρα πριν από το ραντεβού και ένα ακόμα δύο ώρες πριν από αυτό. Δίνεται, τέλος, η δυνατότητα μεταβολής της ώρας και της ημέρας ή και ακύρωσης του ραντεβού.
Αναλυτικά, οι δύο αρχικά διαθέσιμες υπηρεσίες περιλαμβάνουν:
Συμβουλευτική προς εγγεγραμμένους ανέργους από εργασιακό σύμβουλο αναζητούντων εργασία για:
• Αποτύπωση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και αναγκών του
• Σύνταξη Ατομικού Σχεδίου Δράσης (ΑΣΔ) προς ένταξη/επανένταξη στην αγορά εργασίας
• Έκδοση συστατικών σημειωμάτων προς εύρεση εργασίας
Συμβουλευτική προς επιχειρήσεις από εργασιακό σύμβουλο εργοδοτών για: 
• Υποβολή αίτησης για προσωπικό χωρίς επιδότηση από τον ΟΑΕΔ (άνοιγμα και περιγραφή θέσεων εργασίας)
• Ενημέρωση για προγράμματα επιχορήγησης επιχειρήσεων για δημιουργία Νέων Θέσεων Εργασίας
• Ενημέρωση για προγράμματα επιχορήγησης επιχειρήσεων για διατήρηση των θέσεων εργασίας
• Ενημέρωση για προγράμματα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας - πρακτικής άσκησης
• Ενημέρωση για προγράμματα επιχορήγησης επιχειρήσεων για δημιουργία νέων θέσεων εργασίας ευπαθών κοινωνικών ομάδων.








ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ


Διαβάστε επίσης
 
Ελλάδα - ΥΓΕΙΑ
Δες το δείκτη της ζυγαριάς να...
 
Ελλάδα - ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
2:17:58: Ο Καραΐσκος συνέτριψε την επίδοσή...
 
Ελλάδα - LIFESTYLE
Οδηγός για τα self-tests
 
Ελλάδα - LIFESTYLE
Cosmopoliti: Αφιέρωμα στα σημερινά γενέθλια του...





Παρασκευή 16 Απριλίου 2021
6:48 πμ - 8:02 μμ

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ


ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Ελλάδα
Εξυπηρέτηση των πολιτών στον ΟΑΕΔ με ψηφιακό ραντεβού - Σε λειτουργία η πλατφόρμα myOAEDlive
Διαβάστηκε 590 φορές

09-12-2020
Από τo Dimotisnews
Σε λειτουργία τίθεται από την Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου η πλατφόρμα myOAEDlive.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται από στελέχη του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού μέσω βιντεοκλήσης. Δίνεται έτσι η δυνατότητα κυρίως σε ανέργους, αλλά και σε επιχειρήσεις, να έχουν πρόσβαση σε συμβουλευτικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ χωρίς φυσική παρουσία, από το κινητό ή τον υπολογιστή τους.
Με απόφαση των αρμοδίων Υπουργών Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη και Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Γιάννη Βρούτση, η υπηρεσία δημιουργήθηκε στα πρότυπα των ήδη υφιστάμενων ψηφιακών ραντεβού για τα ΚΕΠ (myKEPlive) και τις ΔΟΥ (myAADElive). Η πλατφόρμα υλοποιήθηκε με την συνεργασία του Διοικητή του ΟΑΕΔ Σπύρου Πρωτοψάλτη και του Γενικού Γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Δημοσθένη Αναγνωστόπουλου και προορίζεται αρχικά να εξυπηρετεί δύο κατηγορίες συναλλαγών με το κοινό:
• συμβουλευτικές υπηρεσίες προς εγγεγραμμένους ανέργους και
• συμβουλευτικές υπηρεσίες προς επιχειρήσεις.
Η είσοδος στην υπηρεσία γίνεται με κωδικούς Taxisnet. Για να κλείσουν ραντεβού οι χρήστες πρέπει να καταχωρήσουν ονοματεπώνυμο του ενδιαφερόμενου, την ηλεκτρονική διεύθυνση (email), τον αριθμό κινητού τηλεφώνου και την διεύθυνσή του. Για όσους δεν διαθέτουν κωδικούς Taxisnet παρέχεται η δυνατότητα στους χρήστες να κλείσουν ραντεβού και για άλλο φυσικό πρόσωπο.
Κατόπιν, ο ενδιαφερόμενος επιλέγει μέρα και ώρα από το χρονικό εύρος των 90 επόμενων ημερών, από την επόμενη εργάσιμη και μετά. Ο ενδιαφερόμενος θα λαμβάνει δύο email επιβεβαίωσης, μία ημέρα πριν από το ραντεβού και ένα ακόμα δύο ώρες πριν από αυτό. Δίνεται, τέλος, η δυνατότητα μεταβολής της ώρας και της ημέρας ή και ακύρωσης του ραντεβού.
Αναλυτικά, οι δύο αρχικά διαθέσιμες υπηρεσίες περιλαμβάνουν:
Συμβουλευτική προς εγγεγραμμένους ανέργους από εργασιακό σύμβουλο αναζητούντων εργασία για:
• Αποτύπωση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και αναγκών του
• Σύνταξη Ατομικού Σχεδίου Δράσης (ΑΣΔ) προς ένταξη/επανένταξη στην αγορά εργασίας
• Έκδοση συστατικών σημειωμάτων προς εύρεση εργασίας
Συμβουλευτική προς επιχειρήσεις από εργασιακό σύμβουλο εργοδοτών για: 
• Υποβολή αίτησης για προσωπικό χωρίς επιδότηση από τον ΟΑΕΔ (άνοιγμα και περιγραφή θέσεων εργασίας)
• Ενημέρωση για προγράμματα επιχορήγησης επιχειρήσεων για δημιουργία Νέων Θέσεων Εργασίας
• Ενημέρωση για προγράμματα επιχορήγησης επιχειρήσεων για διατήρηση των θέσεων εργασίας
• Ενημέρωση για προγράμματα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας - πρακτικής άσκησης
• Ενημέρωση για προγράμματα επιχορήγησης επιχειρήσεων για δημιουργία νέων θέσεων εργασίας ευπαθών κοινωνικών ομάδων.





Όροι χρήσης
Σχετικά με τα cookies
Διαφημίσεις
Ταυτότητα
Επικοινωνία
Μέλη
Τηλέφωνο επικοινωνίας
6977232183

Αριθμός Μητρώου Online Media: 13444
www.dimotisnews.gr © 2021 All rights reserved