Η καθεστωτική νοοτροπία της Δημοτικής Αρχής του Μαραθώνα: Έτσι αντιλαμβάνεται η Διοίκηση Τσίρκα-Κυπαρίσση την εξουσία
×
AΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΠΙΤΙ-ΚΗΠΟΣ ΥΓΕΙΑ LIFESTYLE ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΞΟΔΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ OΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΨΙΘΥΡΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΡΘΡΩΝ
Τετάρτη 19 Μαρτίου 2025
6:30 πμ - 6:36 μμ



ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ - Μαραθώνας
Η καθεστωτική νοοτροπία της Δημοτικής Αρχής του Μαραθώνα: Έτσι αντιλαμβάνεται η Διοίκηση Τσίρκα-Κυπαρίσση την εξουσία
Διαβάστηκε 3266 φορές

18-03-2022
Από τo Dimotisnews


Σε έναν ιδεατό κόσμο, η ανάληψη της εξουσίας από το εκάστοτε πολιτικό σχήμα, προϋποθέτει την αφοσίωση αυτού στα ζητήματα του τόπου, με γνώμονα πάντα την ευημερία και την πρόοδο όλων όσων εναπόκεινται στην ευθύνη του.
Το πώς αντιλαμβάνεται η σημερινή Διοίκηση του Δήμου Μαραθώνος την εξουσία, αλλά και τους δημοκρατικούς θεσμούς εν τη γενέσει τους βέβαια, ανήκει σε μια άλλη σφαίρα, μάλλον φανταστική, και σίγουρα δική τους.
Ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζουν τον «διάλογο» που μπορούν να έχουν με τους δημότες τους, μέσω των αιρετών της αντιπολίτευσης, ή μέσω των κοινοτικών συμβούλων είναι το λιγότερο απαξιωτικός. Οι ιθύνοντες αγνοούν, επιδεικτικά θα έλεγε κανείς, ερωτήματα και ζητήματα τα οποία έχουν κατατεθεί στην υπηρεσία του Δήμου Μαραθώνος με αριθμό πρωτοκόλλου, όπως ορίζει η διαδικασία, και δεν έχουν καμία πρόθεση να ενεργήσουν ή να πάρουν θέση σε θέματα που απασχολούν μια μεγάλη μερίδα των δημοτών.

Τρανό παράδειγμα του ως άνω συμπεράσματος για τη Διοίκηση Τσίρκα - Κυπαρίσση, είναι ο Κωνσταντίνος Καβαρνός, εκλεγμένος Σύμβουλος της Κοινότητας Μαραθώνος με τον συνδυασμό ΣΥΜΜΑΧΙΑ του Σπύρου Λιβαθινού. Μέσα από την ενασχόληση του με τα κοινά, και αφού μελετά και διαπιστώνει προβλήματα που προκύπτουν στα όρια της Κοινότητας Μαραθώνα, έχει καταθέσει κατά διαστήματα διάφορα ερωτήματα και αξιώσεις προς τη Δημοτική Αρχή, τα οποία όμως πέφτουν στο κενό.
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αυτούσια τα κείμενα που έχει καταθέσει ο κ.  Καβαρνός, αρχής γενομένης με τη μελέτη κυκλοφοριακής ρύθμισης που συνέταξε η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Μαραθώνος και την κατέθεσε ο ίδιος στις 18/12/2020 (Α.Π.22395). Μέσα στη μελέτη γίνεται λόγος για την άμεση ανάγκη μονοδρόμησης οδών στο κέντρο του Μαραθώνα, αλλά και επέκτασης της γραμμής 310 του ΟΑΣΑ με αφετηρία την πλατεία Παπαστάμου. Πράξεις αναγκαίες για την αποσυμφόρηση του κέντρου που τόσο πλήττεται. Από τα τέλη του 2020, ο κ. Καβαρνός δεν είχε καμία ενημέρωση σχετικά με την μελέτη, πέραν της δήλωσης του Δημάρχου Στέργιου Τσίρκα ότι θα συμπεριληφθεί σαν θέμα στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, ενώ σε δεύτερο χρόνο ενημέρωσε ότι χρειάζεται συγκοινωνιολόγο για την εκπόνηση της μελέτης, πράγμα που θα γινόταν εντός Σεπτεμβρίου 2021. Τέλος Σεπτεμβρίου 2021 ο κ. Καβαρνός αναρωτήθηκε ξανά για την πορεία αυτού του ζητήματος όμως ακόμη δεν έχει λάβει κάποια απάντηση (Α.Π.18746).
Ένα δεύτερο θέμα που απασχολεί τους δημότες και μένει αναπάντητο είναι αν το Parking του Ολυμπιακού Κωπηλατοδρομίου στον Μπέη Μαραθώνα έχει άδεια λειτουργίας εγκατάστασης αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού, μιας και επανειλημμένα διοργανώνονται εκεί αγώνες αυτοκινήτων ντριφτ. Με ερώτηση του τοποθετείται ο κ. Καβαρνός επί του θέματος (Α.Π.15474), μιας και ήταν μάρτυρας τον Αύγουστο του 2021 σε έναν τέτοιον αγώνα. Αναρωτιέται λοιπόν, ποιες θα είναι οι κινήσεις του Δήμου για την προάσπιση της υγείας των δημοτών από το τοξικό νέφος που δημιουργούν τα καμένα ελαστικά αλλά και από την ηχορρύπανση που συντελείται την ώρα των αγώνων. Ερώτημα που και αυτό παραμένει αναπάντητο.
Μέσα στον Σεπτέμβρη του 2021, άλλα δύο θέματα προέκυψαν και τα κατέγραψε και αυτά ο κ. Καβαρνός. Το πρώτο αφορά την επιδιόρθωση του φωτισμού στην αφετηρία του Μαραθωνίου Δρόμου (Α.Π.17073), το οποίο το είχε αναφέρει ξανά στη Δημοτική Αρχή προ εξαμήνου, αλλά και τη δυσλειτουργία της μεγαφωνικής γραμμής της Κοινότητας Μαραθώνα, από τον Σεπτέμβρη του 2019 (Α.Π.18493). Σε κάθε περίπτωση οι υπεύθυνοι έδωσαν υποσχέσεις ότι θα επιληφθούν των ζητημάτων, όμως για ακόμα μια φορά έμειναν μόνο στις υποσχέσεις.

Αυτά είναι μόνο κάποια από τα εκατοντάδες παραδείγματα της απουσίας της Δημοτικής Αρχής Μαραθώνα από τα ουσιαστικά και χειροπιαστά ζητήματα του τόπου, ενώ σε επόμενη ανάρτηση θα προχωρήσουμε στη δημοσίευση δεκάδων ερωτήσεων της αντιπολίτευσης και συγκεκριμένα της μείζονος μειοψηφίας (Συνδυασμός ΣΥΜΜΑΧΙΑ του Σπύρου Λιβαθινού) που παραμένουν εδώ και μήνες προκλητικά αναπάντητες.

Ακολουθούν οι αναπάντητες -πλέον των επτά (7) μηνών- ερωτήσεις, όλες πρωτοκολλημένες, του κ. Καβαρνού:
KAVARNOS_1
KAVARNOS_2
KAVARNOS_3
KAVARNOS_4

* Στη φωτογραφία ο Κωνσταντίνος Καβαρνός (αριστερά) με τον Σπύρο Λιβαθινό.









ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ


Διαβάστε επίσης
 
Μαραθώνας - LIFESTYLE
Υπερσύγχρονο Κέντρο Επεξεργασίας Λυμάτων στον Μαραθώνα...
 
Μαραθώνας - ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Άρης Παπουτσής: «Καταψηφίσαμε την ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΛΑΣΗ,...
 
Μαραθώνας - LIFESTYLE
Ημερίδα στον Μαραθώνα: «Δάσος! Χθες, Σήμερα...
 
Μαραθώνας - ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Δήμος Μαραθώνος: Έλεγχος της ποιότητας του...





Τετάρτη 19 Μαρτίου 2025
6:30 πμ - 6:36 μμ


ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ


ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ - Μαραθώνας
Η καθεστωτική νοοτροπία της Δημοτικής Αρχής του Μαραθώνα: Έτσι αντιλαμβάνεται η Διοίκηση Τσίρκα-Κυπαρίσση την εξουσία
Διαβάστηκε 3266 φορές

18-03-2022
Από τo Dimotisnews
Σε έναν ιδεατό κόσμο, η ανάληψη της εξουσίας από το εκάστοτε πολιτικό σχήμα, προϋποθέτει την αφοσίωση αυτού στα ζητήματα του τόπου, με γνώμονα πάντα την ευημερία και την πρόοδο όλων όσων εναπόκεινται στην ευθύνη του.
Το πώς αντιλαμβάνεται η σημερινή Διοίκηση του Δήμου Μαραθώνος την εξουσία, αλλά και τους δημοκρατικούς θεσμούς εν τη γενέσει τους βέβαια, ανήκει σε μια άλλη σφαίρα, μάλλον φανταστική, και σίγουρα δική τους.
Ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζουν τον «διάλογο» που μπορούν να έχουν με τους δημότες τους, μέσω των αιρετών της αντιπολίτευσης, ή μέσω των κοινοτικών συμβούλων είναι το λιγότερο απαξιωτικός. Οι ιθύνοντες αγνοούν, επιδεικτικά θα έλεγε κανείς, ερωτήματα και ζητήματα τα οποία έχουν κατατεθεί στην υπηρεσία του Δήμου Μαραθώνος με αριθμό πρωτοκόλλου, όπως ορίζει η διαδικασία, και δεν έχουν καμία πρόθεση να ενεργήσουν ή να πάρουν θέση σε θέματα που απασχολούν μια μεγάλη μερίδα των δημοτών.

Τρανό παράδειγμα του ως άνω συμπεράσματος για τη Διοίκηση Τσίρκα - Κυπαρίσση, είναι ο Κωνσταντίνος Καβαρνός, εκλεγμένος Σύμβουλος της Κοινότητας Μαραθώνος με τον συνδυασμό ΣΥΜΜΑΧΙΑ του Σπύρου Λιβαθινού. Μέσα από την ενασχόληση του με τα κοινά, και αφού μελετά και διαπιστώνει προβλήματα που προκύπτουν στα όρια της Κοινότητας Μαραθώνα, έχει καταθέσει κατά διαστήματα διάφορα ερωτήματα και αξιώσεις προς τη Δημοτική Αρχή, τα οποία όμως πέφτουν στο κενό.
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αυτούσια τα κείμενα που έχει καταθέσει ο κ.  Καβαρνός, αρχής γενομένης με τη μελέτη κυκλοφοριακής ρύθμισης που συνέταξε η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Μαραθώνος και την κατέθεσε ο ίδιος στις 18/12/2020 (Α.Π.22395). Μέσα στη μελέτη γίνεται λόγος για την άμεση ανάγκη μονοδρόμησης οδών στο κέντρο του Μαραθώνα, αλλά και επέκτασης της γραμμής 310 του ΟΑΣΑ με αφετηρία την πλατεία Παπαστάμου. Πράξεις αναγκαίες για την αποσυμφόρηση του κέντρου που τόσο πλήττεται. Από τα τέλη του 2020, ο κ. Καβαρνός δεν είχε καμία ενημέρωση σχετικά με την μελέτη, πέραν της δήλωσης του Δημάρχου Στέργιου Τσίρκα ότι θα συμπεριληφθεί σαν θέμα στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, ενώ σε δεύτερο χρόνο ενημέρωσε ότι χρειάζεται συγκοινωνιολόγο για την εκπόνηση της μελέτης, πράγμα που θα γινόταν εντός Σεπτεμβρίου 2021. Τέλος Σεπτεμβρίου 2021 ο κ. Καβαρνός αναρωτήθηκε ξανά για την πορεία αυτού του ζητήματος όμως ακόμη δεν έχει λάβει κάποια απάντηση (Α.Π.18746).
Ένα δεύτερο θέμα που απασχολεί τους δημότες και μένει αναπάντητο είναι αν το Parking του Ολυμπιακού Κωπηλατοδρομίου στον Μπέη Μαραθώνα έχει άδεια λειτουργίας εγκατάστασης αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού, μιας και επανειλημμένα διοργανώνονται εκεί αγώνες αυτοκινήτων ντριφτ. Με ερώτηση του τοποθετείται ο κ. Καβαρνός επί του θέματος (Α.Π.15474), μιας και ήταν μάρτυρας τον Αύγουστο του 2021 σε έναν τέτοιον αγώνα. Αναρωτιέται λοιπόν, ποιες θα είναι οι κινήσεις του Δήμου για την προάσπιση της υγείας των δημοτών από το τοξικό νέφος που δημιουργούν τα καμένα ελαστικά αλλά και από την ηχορρύπανση που συντελείται την ώρα των αγώνων. Ερώτημα που και αυτό παραμένει αναπάντητο.
Μέσα στον Σεπτέμβρη του 2021, άλλα δύο θέματα προέκυψαν και τα κατέγραψε και αυτά ο κ. Καβαρνός. Το πρώτο αφορά την επιδιόρθωση του φωτισμού στην αφετηρία του Μαραθωνίου Δρόμου (Α.Π.17073), το οποίο το είχε αναφέρει ξανά στη Δημοτική Αρχή προ εξαμήνου, αλλά και τη δυσλειτουργία της μεγαφωνικής γραμμής της Κοινότητας Μαραθώνα, από τον Σεπτέμβρη του 2019 (Α.Π.18493). Σε κάθε περίπτωση οι υπεύθυνοι έδωσαν υποσχέσεις ότι θα επιληφθούν των ζητημάτων, όμως για ακόμα μια φορά έμειναν μόνο στις υποσχέσεις.

Αυτά είναι μόνο κάποια από τα εκατοντάδες παραδείγματα της απουσίας της Δημοτικής Αρχής Μαραθώνα από τα ουσιαστικά και χειροπιαστά ζητήματα του τόπου, ενώ σε επόμενη ανάρτηση θα προχωρήσουμε στη δημοσίευση δεκάδων ερωτήσεων της αντιπολίτευσης και συγκεκριμένα της μείζονος μειοψηφίας (Συνδυασμός ΣΥΜΜΑΧΙΑ του Σπύρου Λιβαθινού) που παραμένουν εδώ και μήνες προκλητικά αναπάντητες.

Ακολουθούν οι αναπάντητες -πλέον των επτά (7) μηνών- ερωτήσεις, όλες πρωτοκολλημένες, του κ. Καβαρνού:
KAVARNOS_1
KAVARNOS_2
KAVARNOS_3
KAVARNOS_4

* Στη φωτογραφία ο Κωνσταντίνος Καβαρνός (αριστερά) με τον Σπύρο Λιβαθινό.





Όροι χρήσης
Σχετικά με τα cookies
Διαφημίσεις
Ταυτότητα
Επικοινωνία
Μέλη
Τηλέφωνο επικοινωνίας
6977232183

Αριθμός Μητρώου Online Media: 13444
www.dimotisnews.gr © 2025 All rights reserved