×
AΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΠΙΤΙ-ΚΗΠΟΣ ΥΓΕΙΑ LIFESTYLE ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΞΟΔΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ OΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΨΙΘΥΡΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΡΘΡΩΝ
H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2018
7:08 πμ - 5:12 μμ



ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - Ελλάδα
Η κεντρική σκηνή του Δημοτικού Θεάτρου Μαραθώνα συμμετέχει στο 1ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Ηρακλείου με το έργο «Εγώ, ο Μπέρτολτ Μπρεχτ»
Διαβάστηκε 297 φορές

17-11-2018
Από τo Dimotisnews
Με αφορμή την συμπλήρωση 60 χρόνων από τον θάνατο του σπουδαίου Γερμανού συγγραφέα Μπέρτολτ Μπρεχτ, η Κεντρική Σκηνή του Δημοτικού Θεάτρου Μαραθώνα παρουσίασε το 2016 την παράσταση «Εγώ, ο Μπέρτολτ Μπρεχτ», μία συρραφή κειμένων από θεατρικά έργα και ποιήματα του. (Η Αγία Ιωάννα των σφαγείων, Η εξαίρεση και ο κανόνας, Ένας εργάτης αναρωτιέται διαβάζοντας, στους μεταγενέστερους)
Κάτω από τις σκηνοθετικές οδηγίες και τη διδασκαλία του Νίκου Γκεσούλη, η ομάδα της Κεντρικής Σκηνής καθ’ όλη την διάρκεια της χρονιάς μελέτησε σε βάθος το σύνολο του έργου του Μπέρτολτ Μπρεχτ και επέλεξε τα αποσπάσματα που δημιούργησαν μία ξεχωριστή παράσταση για τον μεγάλο αναμορφωτή του παγκόσμιου θεάτρου, που συγκρούστηκε με τα κυρίαρχα σε όλα τα μήκη και πλάτη γραφειοκρατικά ιερατεία.
«Έζησα ανάμεσα στους ανθρώπους τον καιρό της ανταρσίας. Κι επαναστάτησα μαζί τους», λέει ο Μπέρτολτ Μπρεχτ στο Ποίημα προς τους νέους. Κι αυτή είναι η ρίζα όλης της στάσης του απέναντι στη ζωή και την τέχνη, πέρα, όμως ,από τις μορφικές επαναστάσεις του, ο Μπρεχτ επαναστατεί προπάντων για την τραγική μοίρα του ανθρώπου. Όλο του το έργο διαπνέεται από βαθύτατη αγάπη και οδυνηρή συμπόνια για την ανθρώπινη δυστυχία, για τα «έμψυχα και λογικά πλάσματα» που η κοινωνία, η πολιτική, η μισαλλοδοξία, η βία, η τύφλωση, η αβουλία τα ταπεινώνουν, τα εξευτελίζουν, τα συντρίβουν.

Επιλογή κειμένων: Θεατρική ομάδα
Μετάφραση κειμένων: Νικηφόρος Βρεττάκος, Κώστας Κουλουφάκος, Τίτος Πατρίκιος
Σκηνοθεσία: Νίκος Γκεσούλης
Κίνηση: Αγγελική Ρέρρα
Σκηνικά-κοστούμια: Δήμητρα Χαλκιοπούλου
Παίρνουν μέρος αλφαβητικά: Ευσταθία Βασιλάκη, Τίνα Βασιλοπούλου, Μαρία Κοντοθόδωρα, Μαριάντζελα Κωνσταντινίδη, Νίκος Καρακουλάκογλου, Νίκος Κουρουνάκος, Γιώργος Λέπουρης, Λάμπρος Πανόπουλος,  Αγγελική Ρέρρα, Ηρώ Σιλαμιανού, Κατερίνα Σκορδή-Τσούρα, Χάιδω Σπανοπούλου, Σωτηρία Τσέλιου-Παππά, Χρήστος Φίλιππας

Λίγα Λόγια για το Δημοτικό Θέατρο Μαραθώνα

Το Δημοτικό Θέατρο Μαραθώνα ξεκίνησε τις δραστηριότητές του το 1989 με την προτροπή και καθοδήγηση του καταξιωμένου ηθοποιού και σκηνοθέτη Βασίλη Τσάγκλου. Ο Τσάγκλος δημιούργησε τον πρώτο πυρήνα του ΔΗ.ΘΕ.ΜΑ., δίδαξε, σκηνοθέτησε και έβαλε το θεμέλιο λίθο για την σύσταση του ως νομικό πρόσωπο και μέχρι σήμερα είναι συμπαραστάτης σε κάθε θεατρική απόπειρα της ομάδας. Το πρώτο έργο που ανέβασε η ομάδα ενηλίκων ήταν «Η ΑΥΛΗ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ» του Ιάκωβου Καμπανέλη σε σκηνοθεσία Βασίλη Τσάγκλου. Προς τιμή του, το θερινό θέατρο του Δημοτικού θεάτρου φέρει την επωνυμία ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΑΓΚΛΟΣ.

Λίγα Λόγια για το Δημοτικό Θέατρο Ηρακλείου

Η Θεατρική Σκηνή Ηρακλείου ιδρύθηκε το 1983 από τότε μέχρι και σήμερα βρίσκεται ανελλιπώς στα πολιτιστικά πράγματα του τόπου μας. Έχει ανεβάσει 63  θεατρικά έργα ελληνικού και ξένου ρεπερτορίου. Έχει ταξιδέψει σε ολόκληρο το νησί μας αλλά και σε πολλές πόλεις της Ελλάδας καθώς και στην Αμερική, Κύπρο και στη μακρινή Αυστραλία με το έργο ΖΟΡΜΠΑ ΜΑΘΕ ΜΕ ΝΑ ΧΟΡΕΥΩ. Έχει λάβει πολλές φορές μέρος σε πανελλήνια φεστιβάλ θεάτρου και έχει βραβευτεί σε όλους τους τομείς (47 βραβεία, βραβείο ερμηνείας αντρικού - γυναικείου ρόλου, σκηνοθεσίας, μουσικής, σκηνικών, επιλογής έργου, καλύτερης παράστασης κ.α.)
Πυρετώδεις είναι οι προετοιμασίες σε όλους τους τομείς για το 1ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου στο Ηράκλειο που θα παρουσιαστεί στο κινηματοθέατρο Αστόρια 13-21 Μαΐου.
Επτά (7) σχήματα τα καλύτερα από όλη την Ελλάδα θα παρουσιάσουν την δουλειά τους μπροστά στο κοινό του Ηρακλείου που θα χει την ευκαιρία για  πρώτη φορά να δει τόσες καλές παραστάσεις μαζεμένες.