Καραμέρος: «Φιάσκο με τα εισιτήρια του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης λίγο πριν τα επίσημα εγκαίνια»
×
AΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΠΙΤΙ-ΚΗΠΟΣ ΥΓΕΙΑ LIFESTYLE ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΞΟΔΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ OΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΨΙΘΥΡΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΡΘΡΩΝ
Σάββατο 05 Οκτωβρίου 2024
7:25 πμ - 7:02 μμ



ΠΟΛΙΤΙΚΗ - Ανατολική Αττική
Καραμέρος: «Φιάσκο με τα εισιτήρια του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης λίγο πριν τα επίσημα εγκαίνια»
Διαβάστηκε 716 φορές

30-09-2024
Από τo Dimotisnews


KARAMEROS-GIORGOS«Η πολυδιαφημιζόμενη παράδοση του Μετρό Θεσσαλονίκης τελικά, θα μείνει στα ιστορικά της πόλης, καθώς στην πρεμιέρα των διελεύσεων των συρμών, οι πολίτες της θα υποχρεωθούν να μετακινηθούν με χάρτινα εισιτήρια αντί των «έξυπνων καρτών» και των ηλεκτρονικών εισιτηρίων του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) αρμόδιου προμήθειας και διάθεσης των εισιτηρίων. Η κυβερνητική αποτυχία και το φιάσκο της ακαταλληλότητας των 200 χιλ. έξυπνων καρτών και 2 εκατ. ηλεκτρονικών εισιτηρίων δεν έχει προηγούμενο, ενώ μέχρι σήμερα κανείς τυπικά δεν αναλαμβάνει την ευθύνη. 

Δυστυχώς, για τους Θεσσαλονικείς η λειτουργία του δημόσιου έργου που ανέμεναν πολύ περισσότερο από κάθε άλλο και για σχεδόν δύο δεκαετίες, δεν θα εκκινήσει χωρίς προβλήματα, για τους ίδιους.

Η ασυμβατότητα μεταξύ των μηχανημάτων κατακύρωσης που έχουν τοποθετηθεί στο Μετρό και των επαναφορτιζόμενων καρτών αλλά και των ηλεκτρονικών εισιτηρίων του ΟΣΕΘ υποχρεώνει την εταιρεία του Μετρό Θεσσαλονίκης να μεριμνήσει για τη διεξαγωγή ενός νέου διαγωνισμού από τον οποίο είναι αδύνατο να υπάρξει η έγκαιρη προμήθεια νέων εισιτηρίων έως ότου μπουν σε κυκλοφορία οι συρμοί.

Η ευθύνη της κυβέρνησης είναι μεγάλη και την βαραίνει αποκλειστικά, καθώς αποδεικνύεται στην πράξη ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ΟΣΕΘ εδώ και τουλάχιστον δύο χρόνια παραμένει ουσιαστικά σε επίπεδο εξαγγελιών και υποσχέσεων.

Το πολύπαθο μεταφορικό έργο της Θεσσαλονίκης επιβαρύνεται εδώ και χρόνια, ολοένα και περισσότερο, ενώ όλα τα παραπάνω στερούνται κάθε σοβαρότητας από μέρους της κυβέρνησης που θέλει να αυτό-διαφημίζεται για τις επιδόσεις της. Η πραγματικότητα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες είναι τελείως διαφορετική από όσα θα προσπαθήσει με όρους επικοινωνίας να μεταδώσει η κυβέρνηση την 30η Νοεμβρίου, ημέρα εγκαινίων του Μετρό της Θεσσαλονίκης».

Γιώργος Καραμέρος
Βουλευτής ΣΥ.ΡΙΖ.Α-Π.Σ. Α’ Ανατολικής Αττικής
Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών









ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ


Διαβάστε επίσης
 
Ανατολική Αττική - ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Καραμέρος: Ο ΟΣΕ 19 μήνες μετά...
 
Ανατολική Αττική - LIFESTYLE
Καθαρισμός της παραλίας «Κακή Θάλασσα» στην...
 
Ανατολική Αττική - LIFESTYLE
Παρουσίαση του βιβλίου «Κόα Ταξίδι για...
 
Ανατολική Αττική - ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Στην Σύσκεψη του Συντονιστικού Οργάνου των...





Σάββατο 05 Οκτωβρίου 2024
7:25 πμ - 7:02 μμ


ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ


ΠΟΛΙΤΙΚΗ - Ανατολική Αττική
Καραμέρος: «Φιάσκο με τα εισιτήρια του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης λίγο πριν τα επίσημα εγκαίνια»
Διαβάστηκε 716 φορές

30-09-2024
Από τo Dimotisnews
KARAMEROS-GIORGOS«Η πολυδιαφημιζόμενη παράδοση του Μετρό Θεσσαλονίκης τελικά, θα μείνει στα ιστορικά της πόλης, καθώς στην πρεμιέρα των διελεύσεων των συρμών, οι πολίτες της θα υποχρεωθούν να μετακινηθούν με χάρτινα εισιτήρια αντί των «έξυπνων καρτών» και των ηλεκτρονικών εισιτηρίων του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) αρμόδιου προμήθειας και διάθεσης των εισιτηρίων. Η κυβερνητική αποτυχία και το φιάσκο της ακαταλληλότητας των 200 χιλ. έξυπνων καρτών και 2 εκατ. ηλεκτρονικών εισιτηρίων δεν έχει προηγούμενο, ενώ μέχρι σήμερα κανείς τυπικά δεν αναλαμβάνει την ευθύνη. 

Δυστυχώς, για τους Θεσσαλονικείς η λειτουργία του δημόσιου έργου που ανέμεναν πολύ περισσότερο από κάθε άλλο και για σχεδόν δύο δεκαετίες, δεν θα εκκινήσει χωρίς προβλήματα, για τους ίδιους.

Η ασυμβατότητα μεταξύ των μηχανημάτων κατακύρωσης που έχουν τοποθετηθεί στο Μετρό και των επαναφορτιζόμενων καρτών αλλά και των ηλεκτρονικών εισιτηρίων του ΟΣΕΘ υποχρεώνει την εταιρεία του Μετρό Θεσσαλονίκης να μεριμνήσει για τη διεξαγωγή ενός νέου διαγωνισμού από τον οποίο είναι αδύνατο να υπάρξει η έγκαιρη προμήθεια νέων εισιτηρίων έως ότου μπουν σε κυκλοφορία οι συρμοί.

Η ευθύνη της κυβέρνησης είναι μεγάλη και την βαραίνει αποκλειστικά, καθώς αποδεικνύεται στην πράξη ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ΟΣΕΘ εδώ και τουλάχιστον δύο χρόνια παραμένει ουσιαστικά σε επίπεδο εξαγγελιών και υποσχέσεων.

Το πολύπαθο μεταφορικό έργο της Θεσσαλονίκης επιβαρύνεται εδώ και χρόνια, ολοένα και περισσότερο, ενώ όλα τα παραπάνω στερούνται κάθε σοβαρότητας από μέρους της κυβέρνησης που θέλει να αυτό-διαφημίζεται για τις επιδόσεις της. Η πραγματικότητα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες είναι τελείως διαφορετική από όσα θα προσπαθήσει με όρους επικοινωνίας να μεταδώσει η κυβέρνηση την 30η Νοεμβρίου, ημέρα εγκαινίων του Μετρό της Θεσσαλονίκης».

Γιώργος Καραμέρος
Βουλευτής ΣΥ.ΡΙΖ.Α-Π.Σ. Α’ Ανατολικής Αττικής
Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών





Όροι χρήσης
Σχετικά με τα cookies
Διαφημίσεις
Ταυτότητα
Επικοινωνία
Μέλη
Τηλέφωνο επικοινωνίας
6977232183

Αριθμός Μητρώου Online Media: 13444
www.dimotisnews.gr © 2024 All rights reserved
Share This
Powered by Adwapps