Lesson3: Επιχειρηματική ιδέα και Βιωσιμότητα με το Business Model Canvas
×
AΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΠΙΤΙ-ΚΗΠΟΣ ΥΓΕΙΑ LIFESTYLE ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΞΟΔΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ OΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΨΙΘΥΡΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΡΘΡΩΝ
Δευτέρα 17 Ιουνίου 2024
6:02 πμ - 8:50 μμ



LIFESTYLE - Αττική
Lesson3: Επιχειρηματική ιδέα και Βιωσιμότητα με το Business Model Canvas
Διαβάστηκε 2076 φορές

12-02-2024
Από τo Dimotisnews


«Business Re-Modeling» Series στην Ανατολική Αττική

Γράφει η Μαρία Βυτινίδου (Μαρλέν)
Χημικός B.Sc., MBA, Fashion Designer, Business Instructor, Ιδρύτρια του Ομίλου Επιχειρήσεων Μόδας AthensFashionClub

«Έχω μία ιδέα και θέλω να στην πω, μπορούμε να συναντηθούμε;» με ρώτησε η αγαπημένη μου φίλη Χαρά, επιχειρηματίας στην Ανατολική Αττική, με την οποία μοιραζόμαστε σκέψεις και προβληματισμούς για τις επιχειρήσεις μας πίνοντας χαλαρά το καφεδάκι μας, στη Ραφήνα αυτή τη φορά. Συναντηθήκαμε σε χρόνο dt και ξεκίνησε με φόρα η συζήτηση:
«Αποφάσισα να ξεκινήσω ένα Fashion Cafe, στην παραλία της Νέας Μάκρης που έχει μεγάλη παραλία και πολλούς τουρίστες το καλοκαίρι. Θα με βοηθήσεις να το στήσουμε μαζί;» είπε η Χαρά ενθουσιασμένη και ασυγκράτητη αυτή τη φορά.
«Pardon;» αναφώνησα έκπληκτη και εγώ με τη σειρά μου!
«Κάτσε βρε Χαρά, τη προηγούμενη φορά που συναντηθήκαμε μου έλεγες αλαφιασμένη ότι σε έχει καταβάλλει η αγωνία του εκσυγχρονισμού της επιχείρησής σου, οι υπερβολικές υποχρεώσεις που έχεις ως επιχειρηματίας, η δυσκολία της προσαρμογής σου σε ένα digital κόσμο, η ποικιλία των προϊόντων των ανταγωνιστών σου και τώρα μου λές πως αντί να επενδύσεις στην ήδη υπάρχουσα επιχείρησή σου θα δραστηριοποιηθείς σε κάτι εντελώς διαφορετικό και άγνωστο προς εσένα; Πως σου γεννήθηκε αυτή η ιδέα; Εσύ τι σχέση έχεις με τον καφέ;».
«Ε, να, το αντικείμενο τη Μόδας το γνωρίζω πολύ καλά εδώ και χρόνια με το κατάστημα στην Ανατολική Αττική και σκέφτηκα, μετά από όλες αυτές τις συζητήσεις που κάναμε περί εκσυγχρονισμού, να αλλάξω τη μορφή του καταστήματος σε κάτι πιο μοντέρνο, με νεανικό κοινό, γυναίκες κυρίως αλλά και τουρίστες που θα έρθουν για ένα καφέ και θα αγοράσουν και κάτι από το κατάστημα μου, όπως για παράδειγμα ένα καφτάνι, ένα αξεσουάρ, κάποιο είδος για την παραλία, τέτοια πράγματα. Νομίζω ότι θα πιάσει!».
Εμένα προσωπικά με έπιασε εγκεφαλικό μόλις άκουσα την περιγραφή και ανάλυση της ιδέας πίσω από το επιχειρηματικό δαιμόνιο της Χαράς. Δεν ήθελα όμως να μειώσω τον ενθουσιασμό της, καθώς η προσπάθειά της είναι όντως προς την σωστή κατεύθυνση του εκσυγχρονισμού και της αλλαγής.Η προηγούμενη συζήτηση μαζί της, έπιασε τόπο θα έλεγα!  Eδώ λοιπόν έφτασε η στιγμή για ένα ακόμα μάθημα Business Re-Modeling με αντικείμενο, πως μετατρέπω μία ιδέα σε βιώσιμη επιχείρηση με το Business Model Canvas και ξεκινώ λέγοντας στη Χαρά:
«Κάθε ιδέα για να μετατραπεί σε επιχείρηση και μάλιστα βιώσιμη, πρέπει πρώτα να μελετηθεί και να αποτυπωθεί μέσω ενός πολύ χρήσιμου εργαλείου, το οποίο ονομάζεται Business Model Canvas και να αξιολογηθεί η επιτυχία αυτού του μοντέλου της επιχείρησης που θέλουμε να δημιουργήσουμε. Το μοντέλο αυτό λειτουργίας της επιχείρησής μας τροφοδοτείται από πληροφορίες και στοιχεία που συλλέγουμε εμείς κατόπιν έρευνας με σκοπό την αξιολόγηση αν η επιχείρησή μας είναι βιώσιμη ή όχι με το συγκεκριμένο μοντέλο που εμείς περιγράψαμε. Αν το τελικό μας συμπέρασμα μετά την συμπλήρωση του Business Model Canvas ( ΒΜC για συντομία ) είναι αρνητικό ως προς την οικονομική βιωσιμότητα, τότε αυτό που κάνουμε είναι απλά να σκίσουμε το χαρτί που συμπληρώσαμε και να ξεκινήσουμε από την αρχή την περιγραφή της επιχείρησής μας με ένα νέο πλέον μοντέλο λειτουργίας της επιχείρησης μας. Με άλλα λόγια, δεν ξεκινάμε μία νέα επιχείρηση επειδή έχουμε κάποιες ενδείξεις ότι η ιδέα μας μπορεί να πετύχει, αυτό δεν είναι αρκετό. Για να είμαστε σίγουροι ότι το νέο μας εγχείρημα έχει πολλές πιθανότητες επιτυχίας, πρέπει να λαμβάνουμε υπόψην τις οικονομικές παραμέτρους που επηρεάζουν την επιτυχία της και να μειώνουμε με αυτόν τον τρόπο το επιχειρηματικό ρίσκο. Το BMC μας βοηθά να βρούμε πολύ αναλυτικά όλα τα εμπλεκόμενα κόστη της νέας μας επιχείρησης και τις συσχετίσεις μεταξύ τους, ώστε να γνωρίζουμε εξ αρχής με τι κεφάλαιο πρέπει να ξεκινήσουμε, τι έξοδα θα συναντήσουμε στην ανάπτυξη της επιχείρησης, με ποιο τρόπο λειτουργεί η επιχείρηση μας και πόσα πρέπει να είναι τα έσοδά μας για να είναι η επιχείρηση βιώσιμη. Με αυτόν τον σχεδιασμό οδηγούμαστε σε μία κερδοφόρα επιχείρηση. Αυτό δεν θέλουμε;».
«Φυσικά και αυτό θέλουμε! Έχω εκπλαγεί γιατί δεν γνώριζα μέχρι τώρα ότι έπρεπε να κάνω αυτού του είδους την επιχειρηματική μελέτη, είχα ακούσει μόνο για το Business Plan, το οποίο μου ακουγόταν εντελώς ακατανόητο» είπε η Χαρά. Συνέχισα λοιπόν...
«Το Business Plan (επιχειρηματικό σχέδιο) είναι ένα εκτενές έγγραφο και μελέτη με λεπτομερείς στόχους ιδανικό για μεγάλες επιχειρήσεις, όχι όμως για startuppers και μικρομεσσαίες επιχειρήσεις που θέλουν να λαμβάνουν γρήγορες αποφάσεις με ευελιξία κινήσεων αν κάτι δεν πάει καλά στη λειτουργία τους. Ακόμα και η μορφή του, η οποία αποτυπώνεται σε μία σελίδα χαρτί, βοηθά στην καλύτερη εποπτεία της επιχείρησης και στην άμεση εφαρμογή αλλαγών σε κάθε χρονική στιγμή της πορείας εξέλιξης της. Το περιβάλλον των επιχειρήσεων είναι ρευστό και συνεχώς μεταβαλλόμενο απειλώντας την εύρυθμη λειτουργία τους. Με την ίδια αντίδραση πρέπει και οι επιχειρηματίες να αναθεωρούν τον τρόπο που λειτουργούν, να ανασχεδιάζουν, να προσαρμόζονται στις αλλαγές και να αναζητούν πιο βελτιωμένες πρακτικές για τη διατήρηση της επιτυχίας τους. Ολα αυτά περιγράφονται με σαφήνεια στις εννέα ενότητες του BMC, οι οποίες είναι οι παρακάτω:
- Value Proposition-Πρόταση αξίας
- Customer Segments-Τμηματοποίηση πελατών
- Distribution channels-Κανάλια διανομής
- Customer Relationships-Σχέσεις με τους πελάτες
- Key Resources-Βασικοί πόροι
- Key Activities-Βασικές δραστηριότητες
- Key Partnerships-Βασικές συνεργασίες
- Cost Stucture-Δομή εξόδων
- Revenue Streams-Ροή Εσόδων
Για τη συμπλήρωση του BMC και την καταγραφή όλων των σχετικών πληροφοριών απαιτείται τόσο έρευνα αγοράς πελατών όσο και έρευνα αγορά ανταγωνισμού με τη χρήση ενός άλλου επιχειρηματικού εργαλείου που ονομάζεται SWOT analysis.
Eχοντας λοιπόν χρησιμοποιήσει ταυτόχρονα δύο επιχειρηματικά εργαλεία, το BMC και την SWOT, στο τέλος μπορούμε να εξάγουμε το τελικό συμπέρασμα για την επιχείρησή μας, δηλαδή αν μπορεί να επιβιώσει με τον τρόπο που τη σχεδιάσαμε στο συγκεκριμένο περιβάλλον. Αυτό είναι σαφές;».
Η Χαρά φάνηκε προβληματισμένη αλλά και αποφασισμένη ταυτόχρονα. «Ομολογώ πως όταν σου είπα την ιδέα μου, θεώρησα πως είχα αρκετή εμπειρία να διαχειριστώ μία νέα επιχείρηση και όταν ξεκίνησα το κατάστημά μου πριν 10 χρόνια δεν με είχε απασχολήσει τίποτα από όλα αυτά. Τώρα όμως συνειδητοποιώ ότι η γνώση που μου προσέφερες μου έδειξε ένα νέο δρόμο πιο ασφαλή για το εγχείρημά μου, είτε το επιχειρήσω είτε όχι. Η ιδέα που σου παρουσίασα ήταν περισσότερο βασισμένη στον ενθουσιασμό μου και λιγότερο σε μία ενδελεχή έρευνα αγοράς. Θα σε ακούσω όμως, θα πάω σπίτι να σκεφτώ από την αρχή το όλο θέμα και θα ήθελα να συνεχίσουμε τη συζήτησή μας την επόμενη φορά με περισσότερα στοιχεία σχετικά με το πως κάνω την έρευνα αγοράς και πως συμπληρώσω τις εννέα ενότητες του BMC».
H Xαρά έχει το προφίλ του επιχειρηματία που εμπειρικά διαχειρίζεται καταστάσεις και αλλαγές στην επιχείρησή της. Ομως, έχει ένα μοναδικό χαρακτηριστικό. Επενδύει στη γνώση και επιχειρεί να τις εφαρμόσει και να βελτιώσει την εικόνα της επιχείρησής της. Αυτοί οι επιχειρηματίες πάντα καταφέρνουν να βρουν μία λύση στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, είναι δημιουργικοί, θετικοί σε νέες προσεγγίσεις και αξίζουν το χρόνο σου. Ραντεβού λοιπόν σε δύο εβδομάδες για τη συνέχεια της συζήτησης με τη Χαρά!

Business Re-Modeling Series για νέους και παλαιούς επιχειρηματίες

Τα εκπαιδευτικά άρθρα «Business Re-Modeling» Series, μπορείτε να τα διαβάζετε κάθε μήνα στην εφημερίδα «Ο Δημότης της Ανατολικής Αττικής». Κάθε άρθρο και ένα δικό σας βήμα προς την ολοκλήρωση μίας επιτυχημένης νέας προσέγγισης της επιχείρησής σας. Κάθε άρθρο και ένας επανα-προσδιορισμός του τι κάνατε μέχρι τώρα και του τι θα κάνετε από εδώ και στο εξής. Αναζητούμε λύσεις στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν παλαιοί και νέοι επιχειρηματίες και προτείνουμε νέες επιχειρηματικές στρατηγικές βιώσιμης ανάπτυξης, τακτικές προσέγγισης νέων πελατών, τρόπους προώθησης στα social media και πολλά άλλα θέματα της δικής σας καθημερινότητας. Στείλτε μας και δική σας θεματολογία, τα δικά σας προβλήματα που αντιμετωπίζετε στην εργασία σας και στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας και εμείς θα τα αναλύσουμε διεξοδικά μέσω της αρθρογραφίας. Την ίδια θεματολογία θα μπορείτε να την παρακολουθείτε διαδικτυακά μέσω της ηλεκτρονικής εφημερίδας dimotisnews.gr και προσεχώς μέσω του καναλιού AtticaNewsTV, σε ειδική εκπομπή και συζήτηση με τον δημοσιογράφο-εκδότη κ. Γιάννη Κοντογεώργο.









ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ



Διαβάστε επίσης
 
Αττική - ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Ο Δήμος Αλίμου δημιουργεί Σχολή Γονέων...
 
Αττική - ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Ιωακειμίδης: Να μη σπρώχνουμε για άλλα...
 
Αττική - ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
«Αττικός Κύκλος Εμπιστοσύνης και Συνεργασίας»: Κακή...
 
Αττική - LIFESTYLE
Γιατί «ξενερώσαμε» με το Together, το...





Δευτέρα 17 Ιουνίου 2024
6:02 πμ - 8:50 μμ


ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ



LIFESTYLE - Αττική
Lesson3: Επιχειρηματική ιδέα και Βιωσιμότητα με το Business Model Canvas
Διαβάστηκε 2076 φορές

12-02-2024
Από τo Dimotisnews

«Business Re-Modeling» Series στην Ανατολική Αττική

Γράφει η Μαρία Βυτινίδου (Μαρλέν)
Χημικός B.Sc., MBA, Fashion Designer, Business Instructor, Ιδρύτρια του Ομίλου Επιχειρήσεων Μόδας AthensFashionClub

«Έχω μία ιδέα και θέλω να στην πω, μπορούμε να συναντηθούμε;» με ρώτησε η αγαπημένη μου φίλη Χαρά, επιχειρηματίας στην Ανατολική Αττική, με την οποία μοιραζόμαστε σκέψεις και προβληματισμούς για τις επιχειρήσεις μας πίνοντας χαλαρά το καφεδάκι μας, στη Ραφήνα αυτή τη φορά. Συναντηθήκαμε σε χρόνο dt και ξεκίνησε με φόρα η συζήτηση:
«Αποφάσισα να ξεκινήσω ένα Fashion Cafe, στην παραλία της Νέας Μάκρης που έχει μεγάλη παραλία και πολλούς τουρίστες το καλοκαίρι. Θα με βοηθήσεις να το στήσουμε μαζί;» είπε η Χαρά ενθουσιασμένη και ασυγκράτητη αυτή τη φορά.
«Pardon;» αναφώνησα έκπληκτη και εγώ με τη σειρά μου!
«Κάτσε βρε Χαρά, τη προηγούμενη φορά που συναντηθήκαμε μου έλεγες αλαφιασμένη ότι σε έχει καταβάλλει η αγωνία του εκσυγχρονισμού της επιχείρησής σου, οι υπερβολικές υποχρεώσεις που έχεις ως επιχειρηματίας, η δυσκολία της προσαρμογής σου σε ένα digital κόσμο, η ποικιλία των προϊόντων των ανταγωνιστών σου και τώρα μου λές πως αντί να επενδύσεις στην ήδη υπάρχουσα επιχείρησή σου θα δραστηριοποιηθείς σε κάτι εντελώς διαφορετικό και άγνωστο προς εσένα; Πως σου γεννήθηκε αυτή η ιδέα; Εσύ τι σχέση έχεις με τον καφέ;».
«Ε, να, το αντικείμενο τη Μόδας το γνωρίζω πολύ καλά εδώ και χρόνια με το κατάστημα στην Ανατολική Αττική και σκέφτηκα, μετά από όλες αυτές τις συζητήσεις που κάναμε περί εκσυγχρονισμού, να αλλάξω τη μορφή του καταστήματος σε κάτι πιο μοντέρνο, με νεανικό κοινό, γυναίκες κυρίως αλλά και τουρίστες που θα έρθουν για ένα καφέ και θα αγοράσουν και κάτι από το κατάστημα μου, όπως για παράδειγμα ένα καφτάνι, ένα αξεσουάρ, κάποιο είδος για την παραλία, τέτοια πράγματα. Νομίζω ότι θα πιάσει!».
Εμένα προσωπικά με έπιασε εγκεφαλικό μόλις άκουσα την περιγραφή και ανάλυση της ιδέας πίσω από το επιχειρηματικό δαιμόνιο της Χαράς. Δεν ήθελα όμως να μειώσω τον ενθουσιασμό της, καθώς η προσπάθειά της είναι όντως προς την σωστή κατεύθυνση του εκσυγχρονισμού και της αλλαγής.Η προηγούμενη συζήτηση μαζί της, έπιασε τόπο θα έλεγα!  Eδώ λοιπόν έφτασε η στιγμή για ένα ακόμα μάθημα Business Re-Modeling με αντικείμενο, πως μετατρέπω μία ιδέα σε βιώσιμη επιχείρηση με το Business Model Canvas και ξεκινώ λέγοντας στη Χαρά:
«Κάθε ιδέα για να μετατραπεί σε επιχείρηση και μάλιστα βιώσιμη, πρέπει πρώτα να μελετηθεί και να αποτυπωθεί μέσω ενός πολύ χρήσιμου εργαλείου, το οποίο ονομάζεται Business Model Canvas και να αξιολογηθεί η επιτυχία αυτού του μοντέλου της επιχείρησης που θέλουμε να δημιουργήσουμε. Το μοντέλο αυτό λειτουργίας της επιχείρησής μας τροφοδοτείται από πληροφορίες και στοιχεία που συλλέγουμε εμείς κατόπιν έρευνας με σκοπό την αξιολόγηση αν η επιχείρησή μας είναι βιώσιμη ή όχι με το συγκεκριμένο μοντέλο που εμείς περιγράψαμε. Αν το τελικό μας συμπέρασμα μετά την συμπλήρωση του Business Model Canvas ( ΒΜC για συντομία ) είναι αρνητικό ως προς την οικονομική βιωσιμότητα, τότε αυτό που κάνουμε είναι απλά να σκίσουμε το χαρτί που συμπληρώσαμε και να ξεκινήσουμε από την αρχή την περιγραφή της επιχείρησής μας με ένα νέο πλέον μοντέλο λειτουργίας της επιχείρησης μας. Με άλλα λόγια, δεν ξεκινάμε μία νέα επιχείρηση επειδή έχουμε κάποιες ενδείξεις ότι η ιδέα μας μπορεί να πετύχει, αυτό δεν είναι αρκετό. Για να είμαστε σίγουροι ότι το νέο μας εγχείρημα έχει πολλές πιθανότητες επιτυχίας, πρέπει να λαμβάνουμε υπόψην τις οικονομικές παραμέτρους που επηρεάζουν την επιτυχία της και να μειώνουμε με αυτόν τον τρόπο το επιχειρηματικό ρίσκο. Το BMC μας βοηθά να βρούμε πολύ αναλυτικά όλα τα εμπλεκόμενα κόστη της νέας μας επιχείρησης και τις συσχετίσεις μεταξύ τους, ώστε να γνωρίζουμε εξ αρχής με τι κεφάλαιο πρέπει να ξεκινήσουμε, τι έξοδα θα συναντήσουμε στην ανάπτυξη της επιχείρησης, με ποιο τρόπο λειτουργεί η επιχείρηση μας και πόσα πρέπει να είναι τα έσοδά μας για να είναι η επιχείρηση βιώσιμη. Με αυτόν τον σχεδιασμό οδηγούμαστε σε μία κερδοφόρα επιχείρηση. Αυτό δεν θέλουμε;».
«Φυσικά και αυτό θέλουμε! Έχω εκπλαγεί γιατί δεν γνώριζα μέχρι τώρα ότι έπρεπε να κάνω αυτού του είδους την επιχειρηματική μελέτη, είχα ακούσει μόνο για το Business Plan, το οποίο μου ακουγόταν εντελώς ακατανόητο» είπε η Χαρά. Συνέχισα λοιπόν...
«Το Business Plan (επιχειρηματικό σχέδιο) είναι ένα εκτενές έγγραφο και μελέτη με λεπτομερείς στόχους ιδανικό για μεγάλες επιχειρήσεις, όχι όμως για startuppers και μικρομεσσαίες επιχειρήσεις που θέλουν να λαμβάνουν γρήγορες αποφάσεις με ευελιξία κινήσεων αν κάτι δεν πάει καλά στη λειτουργία τους. Ακόμα και η μορφή του, η οποία αποτυπώνεται σε μία σελίδα χαρτί, βοηθά στην καλύτερη εποπτεία της επιχείρησης και στην άμεση εφαρμογή αλλαγών σε κάθε χρονική στιγμή της πορείας εξέλιξης της. Το περιβάλλον των επιχειρήσεων είναι ρευστό και συνεχώς μεταβαλλόμενο απειλώντας την εύρυθμη λειτουργία τους. Με την ίδια αντίδραση πρέπει και οι επιχειρηματίες να αναθεωρούν τον τρόπο που λειτουργούν, να ανασχεδιάζουν, να προσαρμόζονται στις αλλαγές και να αναζητούν πιο βελτιωμένες πρακτικές για τη διατήρηση της επιτυχίας τους. Ολα αυτά περιγράφονται με σαφήνεια στις εννέα ενότητες του BMC, οι οποίες είναι οι παρακάτω:
- Value Proposition-Πρόταση αξίας
- Customer Segments-Τμηματοποίηση πελατών
- Distribution channels-Κανάλια διανομής
- Customer Relationships-Σχέσεις με τους πελάτες
- Key Resources-Βασικοί πόροι
- Key Activities-Βασικές δραστηριότητες
- Key Partnerships-Βασικές συνεργασίες
- Cost Stucture-Δομή εξόδων
- Revenue Streams-Ροή Εσόδων
Για τη συμπλήρωση του BMC και την καταγραφή όλων των σχετικών πληροφοριών απαιτείται τόσο έρευνα αγοράς πελατών όσο και έρευνα αγορά ανταγωνισμού με τη χρήση ενός άλλου επιχειρηματικού εργαλείου που ονομάζεται SWOT analysis.
Eχοντας λοιπόν χρησιμοποιήσει ταυτόχρονα δύο επιχειρηματικά εργαλεία, το BMC και την SWOT, στο τέλος μπορούμε να εξάγουμε το τελικό συμπέρασμα για την επιχείρησή μας, δηλαδή αν μπορεί να επιβιώσει με τον τρόπο που τη σχεδιάσαμε στο συγκεκριμένο περιβάλλον. Αυτό είναι σαφές;».
Η Χαρά φάνηκε προβληματισμένη αλλά και αποφασισμένη ταυτόχρονα. «Ομολογώ πως όταν σου είπα την ιδέα μου, θεώρησα πως είχα αρκετή εμπειρία να διαχειριστώ μία νέα επιχείρηση και όταν ξεκίνησα το κατάστημά μου πριν 10 χρόνια δεν με είχε απασχολήσει τίποτα από όλα αυτά. Τώρα όμως συνειδητοποιώ ότι η γνώση που μου προσέφερες μου έδειξε ένα νέο δρόμο πιο ασφαλή για το εγχείρημά μου, είτε το επιχειρήσω είτε όχι. Η ιδέα που σου παρουσίασα ήταν περισσότερο βασισμένη στον ενθουσιασμό μου και λιγότερο σε μία ενδελεχή έρευνα αγοράς. Θα σε ακούσω όμως, θα πάω σπίτι να σκεφτώ από την αρχή το όλο θέμα και θα ήθελα να συνεχίσουμε τη συζήτησή μας την επόμενη φορά με περισσότερα στοιχεία σχετικά με το πως κάνω την έρευνα αγοράς και πως συμπληρώσω τις εννέα ενότητες του BMC».
H Xαρά έχει το προφίλ του επιχειρηματία που εμπειρικά διαχειρίζεται καταστάσεις και αλλαγές στην επιχείρησή της. Ομως, έχει ένα μοναδικό χαρακτηριστικό. Επενδύει στη γνώση και επιχειρεί να τις εφαρμόσει και να βελτιώσει την εικόνα της επιχείρησής της. Αυτοί οι επιχειρηματίες πάντα καταφέρνουν να βρουν μία λύση στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, είναι δημιουργικοί, θετικοί σε νέες προσεγγίσεις και αξίζουν το χρόνο σου. Ραντεβού λοιπόν σε δύο εβδομάδες για τη συνέχεια της συζήτησης με τη Χαρά!

Business Re-Modeling Series για νέους και παλαιούς επιχειρηματίες

Τα εκπαιδευτικά άρθρα «Business Re-Modeling» Series, μπορείτε να τα διαβάζετε κάθε μήνα στην εφημερίδα «Ο Δημότης της Ανατολικής Αττικής». Κάθε άρθρο και ένα δικό σας βήμα προς την ολοκλήρωση μίας επιτυχημένης νέας προσέγγισης της επιχείρησής σας. Κάθε άρθρο και ένας επανα-προσδιορισμός του τι κάνατε μέχρι τώρα και του τι θα κάνετε από εδώ και στο εξής. Αναζητούμε λύσεις στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν παλαιοί και νέοι επιχειρηματίες και προτείνουμε νέες επιχειρηματικές στρατηγικές βιώσιμης ανάπτυξης, τακτικές προσέγγισης νέων πελατών, τρόπους προώθησης στα social media και πολλά άλλα θέματα της δικής σας καθημερινότητας. Στείλτε μας και δική σας θεματολογία, τα δικά σας προβλήματα που αντιμετωπίζετε στην εργασία σας και στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας και εμείς θα τα αναλύσουμε διεξοδικά μέσω της αρθρογραφίας. Την ίδια θεματολογία θα μπορείτε να την παρακολουθείτε διαδικτυακά μέσω της ηλεκτρονικής εφημερίδας dimotisnews.gr και προσεχώς μέσω του καναλιού AtticaNewsTV, σε ειδική εκπομπή και συζήτηση με τον δημοσιογράφο-εκδότη κ. Γιάννη Κοντογεώργο.





Όροι χρήσης
Σχετικά με τα cookies
Διαφημίσεις
Ταυτότητα
Επικοινωνία
Μέλη
Τηλέφωνο επικοινωνίας
6977232183

Αριθμός Μητρώου Online Media: 13444
www.dimotisnews.gr © 2024 All rights reserved
Share This
Powered by Adwapps