×
AΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΠΙΤΙ-ΚΗΠΟΣ ΥΓΕΙΑ LIFESTYLE ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΞΟΔΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ OΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΨΙΘΥΡΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΡΘΡΩΝ
H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2018
7:07 - 6:11



ΥΓΕΙΑ - Ελλάδα
Μήπως το πρωϊνό σας επιβαρύνει την ζυγαριά σας;
Διαβάστηκε 188 φορές

11-11-2017
Από τo Dimotisnews


Έχουμε αναφέρει και αν έχουμε αναφέρει την σπουδαιότητα του πρωινού γεύματος στην καθημερινότητα μας και την ζωή μας που έχει πάρει τον τίτλο ως το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας .
Τι γίνετε όμως όταν νομίζεις ότι τρως ένα υγιεινό πρωινό, αλλά είναι πολύ πιθανό η επιλογή σου όχι μόνο να μην είναι τόσο καλή όσο πίστευες, αλλά επιπλέον να σε παχαίνει ;

Εδώ υπάρχουν κάποια από τα κοινά πράγματα που κάνουν οι περισσότεροι άνθρωποι και αποτελούν διατροφικά λάθη.

-Tα γαλακτοκομικά με 0% λιπαρά.Ειδικά, όταν πρόκειται για το πρωινό γεύμα, τα λιπαρά των γαλακτοκομικών είναι απαραίτητα για την υγεία του οργανισμού. Τα προϊόντα με 0% λιπαρά έχουν γλυκαντικές ουσίες για να μπορούν να αποκτούν ωραία γεύση επειδή τους λείπουν λιπαρά. Με αυτό τον τρόπο βέβαια, αυξάνονται τα επίπεδα της ινσουλίνης στο αίμα που οδηγεί με τη σειρά της σε λιγούρες και αυξημένη αποθήκευση λίπους στον οργανισμό.

-Τα συσκευασμένα μπισκότα χωρίς γλουτένη. Θεωρείτε πως επειδή πρόκειται για μπισκότο δίχως γλουτένη πως αποτελεί πιο υγιεινή επιλογή από ένα κανονικό μπισκότο. Ωστόσο, τα gluten free αρτοποιήματα εξακολουθούν να αποτελούν γλυκά και συνήθως δεν σταματάμε ποτέ στην ποσότητα που μας αναλογεί.

-Το προσπερνούμε εντελώς.Αν θέλουμε να γλυτώσουμε θερμίδες, το πρωινό δεν είναι το σωστό γεύμα για να παραλείψουμε. Για την ακρίβεια, κανένα από τα γεύματα της ημέρας δεν πρέπει να προσπερνιέται, αλλά οι επιπτώσεις όταν παρατάμε το πρωινό είναι ακόμα χειρότερες.

-Τρώμε πολλούς υδατάνθρακες για ενέργεια.Το να φάμε ένα κεκάκι με τον καφέ μας μπορεί να μας φαίνεται άκακο. Στην πραγματικότητα, το μέσο γλύκισμα που θα βρούμε στους φούρνους περιέχει περισσότερη ζάχαρη από όση χρειαζόμαστε κατά τη διάρκεια ολόκληρης της μέρας.

-Δεν καταναλώνουμε αρκετή πρωτείνη στο πρωινό μας . Για ένα δυνατό ξεκίνημα της ημέρας, χρειάζεστε περισσότερη πρωτεΐνη. Σε κάθε γεύμα που καταναλώνουμε πρέπει να υπάρχει και πρωτεΐνη. Διαφορετικά, ο οργανισμός μας θα είναι «κοιμισμένος» όλη τη μέρα και, επιπλέον, θα πεινάσουμε πιο γρήγορα και, στο επόμενο γεύμα μας, θα φάμε πολύ περισσότερο από ό,τι αν είχαμε καταναλώσει ένα πρωινό με πρωτεΐνη.

-Βάζετε ζάχαρη και κρέμες στον καφέ σας. Μπορεί ο καφές σας να μην έχει θερμίδες, όμως μια λάθος επιλογή τον μετατρέπει σε θερμιδική βόμβα. Αν τον πίνετε γλυκό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο γλυκαντικό ή να βάζετε κανέλα ώστε να έχει μια επιπλέον γεύση.

Σοφία Κόντη
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος








ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ


Διαβάστε επίσης
 
Ελλάδα - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Το 1959, το πρώτο δελτίο ΠΡΟ-ΠΟ...
 
Ελλάδα - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Στην κηδεία του Τάκη Λουκανίδη, ο...
 
Ελλάδα - ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Νέο πανελλήνιο ρεκόρ ανακύκλωσης συσκευών, με...
 
Ελλάδα - ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Η Βάνα Μπάρμπα Μέλος στην Ένωση...





H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2018
7:07 - 6:11

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ


ΥΓΕΙΑ - Ελλάδα
Μήπως το πρωϊνό σας επιβαρύνει την ζυγαριά σας;
Διαβάστηκε 188 φορές

11-11-2017
Από τo Dimotisnews
Έχουμε αναφέρει και αν έχουμε αναφέρει την σπουδαιότητα του πρωινού γεύματος στην καθημερινότητα μας και την ζωή μας που έχει πάρει τον τίτλο ως το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας .
Τι γίνετε όμως όταν νομίζεις ότι τρως ένα υγιεινό πρωινό, αλλά είναι πολύ πιθανό η επιλογή σου όχι μόνο να μην είναι τόσο καλή όσο πίστευες, αλλά επιπλέον να σε παχαίνει ;

Εδώ υπάρχουν κάποια από τα κοινά πράγματα που κάνουν οι περισσότεροι άνθρωποι και αποτελούν διατροφικά λάθη.

-Tα γαλακτοκομικά με 0% λιπαρά.Ειδικά, όταν πρόκειται για το πρωινό γεύμα, τα λιπαρά των γαλακτοκομικών είναι απαραίτητα για την υγεία του οργανισμού. Τα προϊόντα με 0% λιπαρά έχουν γλυκαντικές ουσίες για να μπορούν να αποκτούν ωραία γεύση επειδή τους λείπουν λιπαρά. Με αυτό τον τρόπο βέβαια, αυξάνονται τα επίπεδα της ινσουλίνης στο αίμα που οδηγεί με τη σειρά της σε λιγούρες και αυξημένη αποθήκευση λίπους στον οργανισμό.

-Τα συσκευασμένα μπισκότα χωρίς γλουτένη. Θεωρείτε πως επειδή πρόκειται για μπισκότο δίχως γλουτένη πως αποτελεί πιο υγιεινή επιλογή από ένα κανονικό μπισκότο. Ωστόσο, τα gluten free αρτοποιήματα εξακολουθούν να αποτελούν γλυκά και συνήθως δεν σταματάμε ποτέ στην ποσότητα που μας αναλογεί.

-Το προσπερνούμε εντελώς.Αν θέλουμε να γλυτώσουμε θερμίδες, το πρωινό δεν είναι το σωστό γεύμα για να παραλείψουμε. Για την ακρίβεια, κανένα από τα γεύματα της ημέρας δεν πρέπει να προσπερνιέται, αλλά οι επιπτώσεις όταν παρατάμε το πρωινό είναι ακόμα χειρότερες.

-Τρώμε πολλούς υδατάνθρακες για ενέργεια.Το να φάμε ένα κεκάκι με τον καφέ μας μπορεί να μας φαίνεται άκακο. Στην πραγματικότητα, το μέσο γλύκισμα που θα βρούμε στους φούρνους περιέχει περισσότερη ζάχαρη από όση χρειαζόμαστε κατά τη διάρκεια ολόκληρης της μέρας.

-Δεν καταναλώνουμε αρκετή πρωτείνη στο πρωινό μας . Για ένα δυνατό ξεκίνημα της ημέρας, χρειάζεστε περισσότερη πρωτεΐνη. Σε κάθε γεύμα που καταναλώνουμε πρέπει να υπάρχει και πρωτεΐνη. Διαφορετικά, ο οργανισμός μας θα είναι «κοιμισμένος» όλη τη μέρα και, επιπλέον, θα πεινάσουμε πιο γρήγορα και, στο επόμενο γεύμα μας, θα φάμε πολύ περισσότερο από ό,τι αν είχαμε καταναλώσει ένα πρωινό με πρωτεΐνη.

-Βάζετε ζάχαρη και κρέμες στον καφέ σας. Μπορεί ο καφές σας να μην έχει θερμίδες, όμως μια λάθος επιλογή τον μετατρέπει σε θερμιδική βόμβα. Αν τον πίνετε γλυκό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο γλυκαντικό ή να βάζετε κανέλα ώστε να έχει μια επιπλέον γεύση.

Σοφία Κόντη
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος





Όροι χρήσης
Διαφημίσεις
Ταυτότητα
Επικοινωνία
Μέλη
Τηλέφωνο επικοινωνίας
6970339608

Αριθμός Μητρώου Online Media: 13444
www.dimotisnews.gr © 2018 All rights reserved