×
AΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΠΙΤΙ-ΚΗΠΟΣ ΥΓΕΙΑ LIFESTYLE ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΞΟΔΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ OΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΨΙΘΥΡΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΡΘΡΩΝ
H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2018
7:12 πμ - 5:09 μμ



ΥΓΕΙΑ - Ελλάδα
Πως η εγκυμοσύνη δεν θα αλλάξει το σώμα σας
Διαβάστηκε 387 φορές

21-11-2017
Από τo HEALTH NUTRITION BALANCE
Διαιτολογικό κέντρο


Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης όπως και της λοχείας η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο τόσο για τη γυναίκα όσο και για το βρέφος. Βασική αρχή αποτελεί η σύσταση ότι η γυναίκα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης πρέπει να πάρει από 9 έως και 11 -15 κιλά αλλά ταυτόχρονα χωρίς αυτό να υποδαυλίζει το διατροφικό της status αλλά και τη σωστή ανάπτυξη του εμβρύου. Φυσικά τα κιλά αυτά αφορούν μια γυναίκα με υγιές σωματικό βάρος πριν τη σύλληψη ενώ οι λιποβαρείς γυναίκες θα πρέπει να πάρουν λίγο παραπάνω βάρος και οι υπέρβαρες λιγότερο.
Η ημερήσια διατροφή θα πρέπει να περιλαμβάνει 5-6 τακτικά γεύματα τα οποία πρέπει να περιλαμβάνουν όλες τις ομάδες τροφίμων τα οποία θα της εξασφαλίσουν μια καλή ρύθμιση των επιπέδων της γλυκόζης στο αίμα με αποτέλεσμα να μειώνονται οι λιγούρες που αποτελούν και ένα βασικό χαρακτηριστικό της διατροφής της εγκύου.
Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, το μπρόκολο, το σπανάκι, η ρόκα θα συμβάλλουν στην καθημερινή πρόσληψη φυλλικού οξέος και ταυτόχρονο φυτικής ίνας η οποία με τη σειρά της θα κάνει πιο πυκνό το περιεχόμενο του στομάχου με αποτέλεσμα να υπάρχει μια αργή κένωση προς το έντερο και ταυτόχρονη αύξηση του κορεσμού.
Γιαούρτι αντί για γάλα θα βοηθήσει επίσης σε μια καλύτερη απορρόφηση του ασβεστίου, καλού λίπους, στη ρύθμιση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα, στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού και στη διατήρηση του σωματικού βάρος.
Για τα ενδιάμεσα γεύματα σας επιλέξτε φρέσκα φρούτα, χυμό πορτοκαλιού φρέσκο ή έτοιμο εμπλουτισμένο με ασβέστιο και βιταμίνη D, σταφίδες (12-15) οι οποίες εκτός από την γλυκιά γεύση θα σας δώσουν, φυτικές ίνες, σίδηρο και κάλιο, baby carrots βουτηγμένα σε γιαούρτι τα οποία αποτελούν μια πολύ καλή πηγή βιταμίνης Α χωρίς όμως να λαμβάνεται κορεσμένο λίπος.
Σε εβδομαδιαία βάση προτείνεται: 2 φορές ψάρι, 2 φορές κοτόπουλο ή άπαχο κρέας, 1-2 φορές όσπρια και λαδερά.
Κατά τους 3 τελευταίους μήνες της εγκυμοσύνης αυξάνεται η πιθανότητα να αυξηθεί απότομα το βάρος γιατί το έμβρυο μεγαλώνει. Εκείνους λοιπόν τους μήνες χρειάζεται και περισσότερος έλεγχος και σωστή εφαρμογή των παραπάνω. Φυσικά και δεν πρέπει να στερείστε των γλυκών τα οποία όμως πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο. Επιλέξτε κάτι που θα σας ωφελήσει διατροφικά όπως μαύρη σοκολάτα, σπιτικό παγωτό, κέικ!!
Για όσες βρίσκονται σε αυτή την όμορφη περίοδο της ζωής τους θα πρότεινα να ζήσουν αυτό το μοναδικό συναίσθημα, να προσέχουν τον εαυτό τους και να μην νοιώσουν ποτέ άσχημες και χοντρές !! 

Σοφία Κόντη
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος








ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ


Διαβάστε επίσης
 
Ελλάδα - LIFESTYLE
Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Ελλάδος: Ένας κοινός...
 
Ελλάδα - ΨΙΘΥΡΟΙ
Γιατί οι Σκοπιανοί δεν είναι και...
 
Ελλάδα - ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Επιτυχημένη η εκδήλωση της Ένωσης Νέων...
 
Ελλάδα - LIFESTYLE
Ο Γιώργος Γιαννακάκης, ο μεγαλύτερος σε...





H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2018
7:12 πμ - 5:09 μμ

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ

ΥΓΕΙΑ - Ελλάδα
Πως η εγκυμοσύνη δεν θα αλλάξει το σώμα σας
Διαβάστηκε 387 φορές

21-11-2017
Από τo HEALTH NUTRITION BALANCE
Διαιτολογικό κέντρο
Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης όπως και της λοχείας η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο τόσο για τη γυναίκα όσο και για το βρέφος. Βασική αρχή αποτελεί η σύσταση ότι η γυναίκα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης πρέπει να πάρει από 9 έως και 11 -15 κιλά αλλά ταυτόχρονα χωρίς αυτό να υποδαυλίζει το διατροφικό της status αλλά και τη σωστή ανάπτυξη του εμβρύου. Φυσικά τα κιλά αυτά αφορούν μια γυναίκα με υγιές σωματικό βάρος πριν τη σύλληψη ενώ οι λιποβαρείς γυναίκες θα πρέπει να πάρουν λίγο παραπάνω βάρος και οι υπέρβαρες λιγότερο.
Η ημερήσια διατροφή θα πρέπει να περιλαμβάνει 5-6 τακτικά γεύματα τα οποία πρέπει να περιλαμβάνουν όλες τις ομάδες τροφίμων τα οποία θα της εξασφαλίσουν μια καλή ρύθμιση των επιπέδων της γλυκόζης στο αίμα με αποτέλεσμα να μειώνονται οι λιγούρες που αποτελούν και ένα βασικό χαρακτηριστικό της διατροφής της εγκύου.
Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, το μπρόκολο, το σπανάκι, η ρόκα θα συμβάλλουν στην καθημερινή πρόσληψη φυλλικού οξέος και ταυτόχρονο φυτικής ίνας η οποία με τη σειρά της θα κάνει πιο πυκνό το περιεχόμενο του στομάχου με αποτέλεσμα να υπάρχει μια αργή κένωση προς το έντερο και ταυτόχρονη αύξηση του κορεσμού.
Γιαούρτι αντί για γάλα θα βοηθήσει επίσης σε μια καλύτερη απορρόφηση του ασβεστίου, καλού λίπους, στη ρύθμιση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα, στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού και στη διατήρηση του σωματικού βάρος.
Για τα ενδιάμεσα γεύματα σας επιλέξτε φρέσκα φρούτα, χυμό πορτοκαλιού φρέσκο ή έτοιμο εμπλουτισμένο με ασβέστιο και βιταμίνη D, σταφίδες (12-15) οι οποίες εκτός από την γλυκιά γεύση θα σας δώσουν, φυτικές ίνες, σίδηρο και κάλιο, baby carrots βουτηγμένα σε γιαούρτι τα οποία αποτελούν μια πολύ καλή πηγή βιταμίνης Α χωρίς όμως να λαμβάνεται κορεσμένο λίπος.
Σε εβδομαδιαία βάση προτείνεται: 2 φορές ψάρι, 2 φορές κοτόπουλο ή άπαχο κρέας, 1-2 φορές όσπρια και λαδερά.
Κατά τους 3 τελευταίους μήνες της εγκυμοσύνης αυξάνεται η πιθανότητα να αυξηθεί απότομα το βάρος γιατί το έμβρυο μεγαλώνει. Εκείνους λοιπόν τους μήνες χρειάζεται και περισσότερος έλεγχος και σωστή εφαρμογή των παραπάνω. Φυσικά και δεν πρέπει να στερείστε των γλυκών τα οποία όμως πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο. Επιλέξτε κάτι που θα σας ωφελήσει διατροφικά όπως μαύρη σοκολάτα, σπιτικό παγωτό, κέικ!!
Για όσες βρίσκονται σε αυτή την όμορφη περίοδο της ζωής τους θα πρότεινα να ζήσουν αυτό το μοναδικό συναίσθημα, να προσέχουν τον εαυτό τους και να μην νοιώσουν ποτέ άσχημες και χοντρές !! 

Σοφία Κόντη
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος





Όροι χρήσης
Διαφημίσεις
Ταυτότητα
Επικοινωνία
Μέλη
Τηλέφωνο επικοινωνίας
6977232183

Αριθμός Μητρώου Online Media: 13444
www.dimotisnews.gr © 2018 All rights reserved