Generative AI για τη Βιομηχανία της Μόδας: Eκεί που η τεχνολογία συναντά τη Μόδα!
×
AΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΠΙΤΙ-ΚΗΠΟΣ ΥΓΕΙΑ LIFESTYLE ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΞΟΔΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ OΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΨΙΘΥΡΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΡΘΡΩΝ
Δευτέρα 29 Απριλίου 2024
6:31 πμ - 8:14 μμ



LIFESTYLE - Αττική
Generative AI για τη Βιομηχανία της Μόδας: Eκεί που η τεχνολογία συναντά τη Μόδα!
Διαβάστηκε 1903 φορές

17-02-2024
Από τo Dimotisnews


Όσο περισσότερο ενσωματώνεται η τεχνολογία στη βιομηχανία της μόδας, τόσο περισσότερο αποκαλύπτεται ένα κενό δεξιοτήτων στα στελέχη της. 

Σχεδιαστές, Στυλίστες, Πατρονίστ, Marketers, Visual Merchandisers, στελέχη στη παραγωγή τρέχουν sprint για να προλάβουν να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες και να γίνουν ανταγωνιστικοί στο νέο περιβάλλον που επιτάσσει η τεχνολογία. Κάποτε το κριτήριο για ένα καλό σχεδιαστή ήταν η ευρηματικότητά του στον συνδυασμό patterns, χρωμάτων, ιδιαίτερων υλικών, ποιότητας υφασμάτων, καλής ραφής. Tώρα, είναι όλα αυτά συν τις ψηφιακές του ικανότητες καθώς οι εταιρίες αναζητούν στελέχη με σύγχρονες γνώσεις που θα ενισχύσουν την παραγωγή.

Η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης διαμορφώνει νέους κανόνες στην κοινωνία και στην εργασία, αλλά μόλις το 5% των στελεχών μόδας μπορούν να ανταποκριθούν σε αυτές τις προδιαγραφές.Τι κάνουν λοιπόν οι εταιρίες μόδας για αυτό και πως αντιδρούν τα στελέχη τους;

Τα μεν στελέχη παρακολουθούν με σκεπτικισμό την αντικατάσταση πολλών δεξιοτήτων τους από την τεχνητή νοημοσύνη και οι εταιρίες προσπαθούν να πείσουν τους εργαζόμενους ότι πρέπει να αγκαλιάσουν αυτήν την αλλαγή και να επενδύσουν σε νέα γνώση καθώς ταυτόχρονα ξεκινούν προγράμματα τεχνικής υποστήριξης προς το εργατικό δυναμικό τους.

Η ΑΙ μπορεί να χρησιμοποιηθεί πλέον στον σχεδιασμό προϊόντων μόδας όπως ρούχα, υποδήματα, αξεσουάρ και στη δημιουργία περιεχομένου μόδας όπως φωτογραφίες, βίντεο, taglines, logos, marketing material, campaigns, social media, avatars και πολλά άλλα παρεμφερή.Εν συντομία, η ΑΙ μπορεί να προσφέρει ένα εξωπραγματικό boost σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα στη βιομηχανία της μόδας. Ήδη έχουν δημιουργηθεί τα πρώτα ΑΙ Αgencies, σε αντιστοιχία με τα Digital Marketing Agencies, τα οποία έχουν αναλάβει πελάτες όπως τα Zara, Moncler και H&M να τους προσφέρουν υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης.

Το ChatGPT ήταν μόνο ένα ζέσταμα για όλο αυτό που θα ακολουθήσει στη συνέχεια με την ΑΙ, το περιβάλλον Μetaverse, τα ψηφιακά Αvatars και τα ΝFTs. H λίστα με τους νέους όρους της τεχνολογίας συνεχίζει και μεγαλώνει, αφήνοντας μας άναυδους από την ταχύτητα της εξέλιξης της και της διαφορετικής κατεύθυνσης που παίρνει κάθε φορά. Δεν υπάρχει πλέον άλλη επιλογή από το να μένουν οι stakeholders κοντά στις εξελίξεις και να ενημερώνονται συνεχώς για τα νέα δεδομένα που αφορούν το αντικείμενο της εργασίας τους.

Όπως η βιομηχανία της μόδας αγκάλιασε ένθερμα τη χρήση του σχεδιαστικού προγράμματος CLO-3D με τη χρήση avatars καιdigital catwalks, υποδηλώνοντας με αυτόν τον τρόπο την ανάγκη της να ακολουθήσει τη βιώσιμη ανάπτυξη, έτσι και τώρα θα αγωνιστεί να κρατήσει υψηλούς του ρυθμούς της παραγωγής με τη βοήθεια της ΑΙ.

Η Σχολή μόδας AthensFashionClub, η οποία πρωτοπορεί στην εκπαίδευση στο αντικείμενο της βιώσιμης μόδας, της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας, παρουσίασε πρόσφατα στην Athens Fashion Trade Show μία συλλογή σχεδιασμένη εξ ολοκλήρου από ΑΙ.Η ιδρύτρια της σχολής AthensFashionClub και σχεδιάστρια Μαρία Βυτινίδου που ήταν ο εμπνευστής και δημιουργός της συλλογής, ανέφερε στην ομιλία της στην ανοιχτή εκδήλωση πως δεν θα πρέπει να μας ξαφνιάζει το γεγονός ότι η τεχνολογία εξελίσσεται ραγδαία επηρεάζοντας με αυτήν την ταχύτητα και τη μόδα, καθώς η μόδα ήταν πάντα fast fashion και τα στελέχη της εκπαιδευμένα σε γρήγορες αλλαγές. Αυτό που πρέπει να απασχολεί πλέον είναι η εκπαίδευση των στελεχών μόδας να είναι σύγχρονη και να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της παγκόσμιας αγοράς.










ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ

Διαβάστε επίσης
 
Αττική - LIFESTYLE
Με τον αντιπρόεδρο της ΚΕΔΕ Γρηγόρη...
 
Αττική - LIFESTYLE
Π.Φ.Π.Ο: εκδήλωση με θέμα: «Πρόληψη -...
 
Αττική - LIFESTYLE
«Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα» της Άλκης...
 
Αττική - ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Πράσινοι - Οικολογία: Άλλο ένα νομοσχέδιο...





Δευτέρα 29 Απριλίου 2024
6:31 πμ - 8:14 μμ


ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ

LIFESTYLE - Αττική
Generative AI για τη Βιομηχανία της Μόδας: Eκεί που η τεχνολογία συναντά τη Μόδα!
Διαβάστηκε 1903 φορές

17-02-2024
Από τo Dimotisnews

Όσο περισσότερο ενσωματώνεται η τεχνολογία στη βιομηχανία της μόδας, τόσο περισσότερο αποκαλύπτεται ένα κενό δεξιοτήτων στα στελέχη της. 

Σχεδιαστές, Στυλίστες, Πατρονίστ, Marketers, Visual Merchandisers, στελέχη στη παραγωγή τρέχουν sprint για να προλάβουν να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες και να γίνουν ανταγωνιστικοί στο νέο περιβάλλον που επιτάσσει η τεχνολογία. Κάποτε το κριτήριο για ένα καλό σχεδιαστή ήταν η ευρηματικότητά του στον συνδυασμό patterns, χρωμάτων, ιδιαίτερων υλικών, ποιότητας υφασμάτων, καλής ραφής. Tώρα, είναι όλα αυτά συν τις ψηφιακές του ικανότητες καθώς οι εταιρίες αναζητούν στελέχη με σύγχρονες γνώσεις που θα ενισχύσουν την παραγωγή.

Η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης διαμορφώνει νέους κανόνες στην κοινωνία και στην εργασία, αλλά μόλις το 5% των στελεχών μόδας μπορούν να ανταποκριθούν σε αυτές τις προδιαγραφές.Τι κάνουν λοιπόν οι εταιρίες μόδας για αυτό και πως αντιδρούν τα στελέχη τους;

Τα μεν στελέχη παρακολουθούν με σκεπτικισμό την αντικατάσταση πολλών δεξιοτήτων τους από την τεχνητή νοημοσύνη και οι εταιρίες προσπαθούν να πείσουν τους εργαζόμενους ότι πρέπει να αγκαλιάσουν αυτήν την αλλαγή και να επενδύσουν σε νέα γνώση καθώς ταυτόχρονα ξεκινούν προγράμματα τεχνικής υποστήριξης προς το εργατικό δυναμικό τους.

Η ΑΙ μπορεί να χρησιμοποιηθεί πλέον στον σχεδιασμό προϊόντων μόδας όπως ρούχα, υποδήματα, αξεσουάρ και στη δημιουργία περιεχομένου μόδας όπως φωτογραφίες, βίντεο, taglines, logos, marketing material, campaigns, social media, avatars και πολλά άλλα παρεμφερή.Εν συντομία, η ΑΙ μπορεί να προσφέρει ένα εξωπραγματικό boost σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα στη βιομηχανία της μόδας. Ήδη έχουν δημιουργηθεί τα πρώτα ΑΙ Αgencies, σε αντιστοιχία με τα Digital Marketing Agencies, τα οποία έχουν αναλάβει πελάτες όπως τα Zara, Moncler και H&M να τους προσφέρουν υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης.

Το ChatGPT ήταν μόνο ένα ζέσταμα για όλο αυτό που θα ακολουθήσει στη συνέχεια με την ΑΙ, το περιβάλλον Μetaverse, τα ψηφιακά Αvatars και τα ΝFTs. H λίστα με τους νέους όρους της τεχνολογίας συνεχίζει και μεγαλώνει, αφήνοντας μας άναυδους από την ταχύτητα της εξέλιξης της και της διαφορετικής κατεύθυνσης που παίρνει κάθε φορά. Δεν υπάρχει πλέον άλλη επιλογή από το να μένουν οι stakeholders κοντά στις εξελίξεις και να ενημερώνονται συνεχώς για τα νέα δεδομένα που αφορούν το αντικείμενο της εργασίας τους.

Όπως η βιομηχανία της μόδας αγκάλιασε ένθερμα τη χρήση του σχεδιαστικού προγράμματος CLO-3D με τη χρήση avatars καιdigital catwalks, υποδηλώνοντας με αυτόν τον τρόπο την ανάγκη της να ακολουθήσει τη βιώσιμη ανάπτυξη, έτσι και τώρα θα αγωνιστεί να κρατήσει υψηλούς του ρυθμούς της παραγωγής με τη βοήθεια της ΑΙ.

Η Σχολή μόδας AthensFashionClub, η οποία πρωτοπορεί στην εκπαίδευση στο αντικείμενο της βιώσιμης μόδας, της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας, παρουσίασε πρόσφατα στην Athens Fashion Trade Show μία συλλογή σχεδιασμένη εξ ολοκλήρου από ΑΙ.Η ιδρύτρια της σχολής AthensFashionClub και σχεδιάστρια Μαρία Βυτινίδου που ήταν ο εμπνευστής και δημιουργός της συλλογής, ανέφερε στην ομιλία της στην ανοιχτή εκδήλωση πως δεν θα πρέπει να μας ξαφνιάζει το γεγονός ότι η τεχνολογία εξελίσσεται ραγδαία επηρεάζοντας με αυτήν την ταχύτητα και τη μόδα, καθώς η μόδα ήταν πάντα fast fashion και τα στελέχη της εκπαιδευμένα σε γρήγορες αλλαγές. Αυτό που πρέπει να απασχολεί πλέον είναι η εκπαίδευση των στελεχών μόδας να είναι σύγχρονη και να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της παγκόσμιας αγοράς.






Όροι χρήσης
Σχετικά με τα cookies
Διαφημίσεις
Ταυτότητα
Επικοινωνία
Μέλη
Τηλέφωνο επικοινωνίας
6977232183

Αριθμός Μητρώου Online Media: 13444
www.dimotisnews.gr © 2024 All rights reserved
Share This
Powered by Adwapps